ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-02-27, 19:46

kurre81

Nykomling
kurre81 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Rykte: 0

Standard Tac Premiere i Alanya (hette Naula Taç)
Hej är det någon som varit på hotell och lägenheter TAC PREMIERE?? Vi har även all inclusive, hur var maten?? Hotellet hette förrut hotell Naula Taç
Senast redigerad av kurre81 den 2009-03-16 klockan 17:39.
Svara med citat

Gammal 2009-06-15, 14:19

JJTilly

Standard Helt perfekt!
Hej

Vi kom precis hem från en vecka på Tac Premiere och kan inte annat än att lovorda det. Otroligt fint, välskött. Fantastisk personal och underbar mat.

Ett tips är att försöka få rum i Huvudbyggnaden eller i Block 2 (byggnad nr 2) Där är de nyrenoverade rummet. Vi hamnade först i en annan byggnad men bad om att få byta.

Tycker absolut att ni ska åka dit. (Om ni inte redan gjort det)
Svara med citat

Gammal 2009-07-02, 11:20

Gäst

Angry Ej ok
Citat:
Ursprungligen postat av kurre81 Visa inlägg

Hej är det någon som varit på hotell och lägenheter TAC PREMIERE?? Vi har även all inclusive, hur var maten?? Hotellet hette förrut hotell Naula Taç
Hotellet är ej att rekommendera.Poolen ligger inklämd mellan byggnaderna.Mycket oväsen p.g.a. poolen läge.Låter som i ett hönshus.Bekanta och vänner får ej gör besök på hotellet p.g.a. hotellets säkerhetskrav.Maten är annars ok.
Svara med citat

Gammal 2009-07-06, 09:25

Gäst

Standard Taq Premiere
Kommer just från Alanya och bott på Taq Premierer ett bra hotell med bra personal och undehållning varje kväll. Stördes ej av ljudet från poolområdet. Hade AI vilket jag inte ångra maten var fantasisk tröttnade inte trots 14 dagars vistelse.
Svara med citat

Gammal 2009-07-11, 23:04

Gäst

Smile
"Hej

Vi kom precis hem från en vecka på Tac Premiere och kan inte annat än att lovorda det. Otroligt fint, välskött. Fantastisk personal och underbar mat.

Ett tips är att försöka få rum i Huvudbyggnaden eller i Block 2 (byggnad nr 2) Där är de nyrenoverade rummet. Vi hamnade först i en annan byggnad men bad om att få byta.

Tycker absolut att ni ska åka dit. (Om ni inte redan gjort det)"

Vilken anledning hade ni för att byta hotelrum till de "nyrenoverade"? Kan man byta utan anledning om det nu skulle vara så att man vill?
Svara med citat

Gammal 2009-07-21, 00:19

Gäst

Smile Shopping?
Hej
Ser på fritidsresor att det är 500 m till "shopping" är det samma sak som centrum eller vad menas?
Svara med citat

Gammal 2009-08-01, 10:56

Gäst

Standard
Vad hade ni för ursäkt för att byta rum??
Svara med citat

Gammal 2009-08-02, 20:13

Gäst

Standard
Tycker 500m till shopping inte alls stämmer, finns butiker hela vägen från hotellet upp till stan. Helt underbart hotell, väldigt fint och snyggt. Jättetrevlig personal och kanongod mat! På Fritidsresor står inte ens all mat med, man får både mellanmål (pizzabitar & hamburgare m.m.) och kaffe och kaka. Man kan äta frukost från 07.30-11.00. AI rekomenderas absolut
Svara med citat

Gammal 2009-10-18, 19:49

Gäst

Talking Värt varenda krona
Bode på hotellet i 14 dagar i block 4 jag hade ingen anledning att byta trots att att block 2 var ny renoverat. Vist var det lite slitet men inte så att man behövde att klaga. Ha AI och var hel nöjd med maten. Poolen var bra och man stördes inte från den stranden låg ca 200 m iväg tvärs övervägen. Jag anser att hotellet låg strax intill centrum gick du ut från foajen så kunde du börja att handla hela vägen in till centrum.

PERSONALEN VAR EN FRÖJD
Svara med citat

Gammal 2010-01-03, 18:59

.Erik

Nykomling
.Erik är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Standard Boooze
Hur var det med alkohol och all inclusive? vad ingick och hur mycket samt när?

Är hotellet ett så kallad ungdomshotell? (mycket ungdomar)

Mvh
Svara med citat

Gammal 2010-01-11, 21:58

josjos

Nykomling
josjos är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Standard Helt ok hotell
Hej! Var där i augusti med min pojkvän. Tyckte hotellet var helt okej. Riktigt fräscht men maten var sådär. De serverade samma lunch som middag och jag tyckte inte det var så mycket variation. Visserligen är jag kanske inte den som smakar på nya rätter..

Skulle inte klassa det som enbart ett ungdomshotell då det var mycket barn där. Men personalen var ung och det var underhållning och party nästan varje kväll.

Vi böt hotellrum också. Vårt första rum var riktigt sunkigt så andra dagen fick vi flytta efter lite tjat!

Supernära till stranden och supermarket/resturanger m.m
Svara med citat

Gammal 2010-03-29, 20:12

Solobad

Standard
Ska dit i sommar. Är det någon mer som ska dit?
Svara med citat

Gammal 2010-04-11, 14:31

Gästtttt

Standard
jag skall dit med sex tjejer i sommar. med AI. någon som vet hur mycket fickpengar man behöver ta med sig? är alkohol osv dyrt närman går ut? vad har man för anledning till å byra rum? tacksam för svaaaar =)
Svara med citat

Gammal 2010-04-26, 18:42

Micke F

Standard Info?
Finns de någon som kan berätta lite mer om detta hotell? Åker dit i sommar 29 juli med flickvännen.

MVH Micke
Svara med citat

Gammal 2010-05-01, 09:20

Gäst 4

Smile Tac Premiere i Alanya
Är där i sommar 14/7-28/7 kolla på hennes sida.
Lite bilder och filmer om maten där och båttur.
*Buffe`Från TacPremiere I Alanya* | Linköpings Bodybuilder`Susan` Kroppen Blir Vad Man Gör Den Till! |*Metrobloggen
Svara med citat

Gammal 2010-06-21, 10:31

Gäst100

Standard Middagsklädsel??
På Fritidsresors hemsida så står det Ej shorts, badbyxor eller badskor till middagen. Badbyxor och badskor kan man ju förstå men shorts måste man väl få ha. Jag hade inte tänkt att släpa med mig långbyxor. Finns där någons som bott där som kan bekräfta detta??
Svara med citat

Gammal 2010-06-21, 11:28

connye

Globetrotter
connye är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 1

Skicka ett meddelande via MSN till connye
Standard
På en hotell resturang så är det som regel att man bör ha långbyxor av nått slag ex linnebyxor eller dyl vid middag.

Däremot ute på restauranger så är det olika beroende på hur fin restaurangen är, iaf i turkiet.
Svara med citat

Gammal 2010-08-08, 14:01

Gäst 4

Smile Kläder
Var på hotellet i år man kunde ha shots+linne på när man åt på kvällen+mitt på dagen
bra hotell och bra mat på hotellet bara ++++ trogen tyrk
Svara med citat

Gammal 2010-08-08, 15:55

connye

Globetrotter
connye är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 1

Skicka ett meddelande via MSN till connye
Standard
Som sagt bör o kan är 2 olika saker.
Svara med citat

Gammal 2010-08-14, 16:42

Gäst

Standard Alkohol
Någon har ställt frågan, men ingen har riktigt svarat på vad som ingår i alkoholväg i AI? Bokade just 11 sept!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8