ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-01-17, 17:11

ENA

Nykomling
ENA är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2009

Rykte: 0

Smile Istanbul, bröllopsresa?
Jag och min man ska på bröllopsresa i Juli och vi funderar på istanbul, bra/ dålig idè? Har ni andra förslag på vart vi kan åka? Vi vill uppleva kultur, historia och shoppa i massor, att ligga på en strand är inget vi är ute efter...
Svara med citat

Gammal 2010-05-24, 23:51

Gäst 100

Standard angående om Istanbul
Citat:
Ursprungligen postat av ENA Visa inlägg

Jag och min man ska på bröllopsresa i Juli och vi funderar på istanbul, bra/ dålig idè? Har ni andra förslag på vart vi kan åka? Vi vill uppleva kultur, historia och shoppa i massor, att ligga på en strand är inget vi är ute efter...
Hej vill bara tala om för er att Det bästa ni kan göra är att åka till Istanbul om ni är ute efter historia Kultur allt du söker finns där De e så gästvänliga också inte som svenska folket iskalla
Svara med citat

Gammal 2010-05-26, 11:33

connye

Globetrotter
connye är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010

Rykte: 1

Skicka ett meddelande via MSN till connye
Standard
Man bör veta att för att ta sig runt i stan så är det bil,buss,taxi som gäller eftersom att avstånden kan vara långa.

Sen vet jag inte om istanbul är så där jätte romantisk stad kanske men iaf.

Sen rekommenderar jag att kolla vad ni ska se innan ni åker dit så ni inte slösas massa tid på att hitta rätt när ni är på plats.

par länkar som kan hjälpa
Istanbul city guide | istanbul.com
https://docs.google.com/viewer?url=h...d_Istanbul.pdf

Som andra resmål är ju faktiskt bangkok ,mycket att se både i stan samt i områden utanför staden samt massa shopping, restauranger etc.
Lite oroligt nu men ska ni inte åka förräns om några månader så är det vart att kolla in.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8