|

2008-05-08, 22:44
|
|
|
Lyckliga du!!!
Du ska vara mycket nöjd med ditt val av hotell!!! Jag och min kompis var på Club Dem i en vecka i maj 2007 och stormtrivdes. Fina rum, mycket trevligt och välskött hotellområde med en härlig blomstrande grönska! Poolen var fin, men vi spenderade våra dagar på den härliga piren vid stranden som bara ligger ett stenkast från poolen. Otroligt härligt med svalkande vindar, en liten trampolin som du kan dyka ner i havet från och duschar för att skölja av saltvattnet när man kliver upp! Hotellpersonalen är mycket trevliga och hjälpsamma! Vi hade halvpension och det ångrar vi definitivt inte. Både frukost och middagsbuffé var riktigt bra! Fräscht, bra variation och jättegott!!! På hotellet finns ett litet supermarket där de säljer det mest nödvändiga och en liten klädbutik med riktigt bra priser! Jag längtar verkligen tillbaka till Club Dem och ska nog försöka ta mig dit i år med!!! Ps. Om ni går så långt ni kan till vänster när ni kommer ner på stranden, förbi alla hotell så kommer ni till en liten stig som leder till en jättemysig strand med fin sand och små grottor... Värt en liten promenad! Ds.
|
|