ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-04-26, 23:37

Gäst

Smile Hotell Club Dem , utanför Alanya
Har varit i Turkiet två gånger tidigare . Men nu bär det av till Club Dem , lite utanför Alanya . Nu vill jag att NI , berättar allt ni vet om detta hotell . Vad som är bra och dåligt . Och är det nån som vet om det finns frisörer där som gör hårförlängningar ?
P.S - Ska ditt i slutet av Juli .
Svara med citat

Gammal 2008-04-27, 10:34

Gäst

Thumbs up
det finns en annan tråd om det här hotellet,där står det massa ris och ros.om du läser den så kommer du förstå hur det är.jag tror att tråden heter pascha bay eller club dem eller någonting i den stilen.jag har läst en del om hotellet men aldrig varit där så min rekkomendation är att du läser den tråden.
Svara med citat

Gammal 2008-05-08, 22:44

Gäst

Cool Lyckliga du!!!
Du ska vara mycket nöjd med ditt val av hotell!!! Jag och min kompis var på Club Dem i en vecka i maj 2007 och stormtrivdes. Fina rum, mycket trevligt och välskött hotellområde med en härlig blomstrande grönska! Poolen var fin, men vi spenderade våra dagar på den härliga piren vid stranden som bara ligger ett stenkast från poolen. Otroligt härligt med svalkande vindar, en liten trampolin som du kan dyka ner i havet från och duschar för att skölja av saltvattnet när man kliver upp! Hotellpersonalen är mycket trevliga och hjälpsamma! Vi hade halvpension och det ångrar vi definitivt inte. Både frukost och middagsbuffé var riktigt bra! Fräscht, bra variation och jättegott!!! På hotellet finns ett litet supermarket där de säljer det mest nödvändiga och en liten klädbutik med riktigt bra priser! Jag längtar verkligen tillbaka till Club Dem och ska nog försöka ta mig dit i år med!!! Ps. Om ni går så långt ni kan till vänster när ni kommer ner på stranden, förbi alla hotell så kommer ni till en liten stig som leder till en jättemysig strand med fin sand och små grottor... Värt en liten promenad! Ds.
Svara med citat

Gammal 2008-05-09, 08:47

majonasen

Nykomling
majonasen är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Rykte: 0

Standard
Har bokat en resa till club dem med halv pension.nu har jag läst vad ni har tyckt om maten och det verkar nästan som om ni har bott på olika hotell.några säger kanon har även sett det på andra forum och sedan några stycken säger vidrig och kass.kan det bero på dagsformen hos kockarna eller beror det på att smaken är som baken.med andra ord blir man lite fundersam vad man har beställt.Vore kul om ni som bott där kunde skriva lite om vad frukosten och middagen bestod av på en vecka.nu ska jag bo där två veckor så har ni vetskap om hur det är på två veckor så är det ännu bättre.

mvh:majonasen
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8