ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-03-27, 13:52

Lisa200

Medlem
Lisa200 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Rykte: 0

Skicka ett meddelande via MSN till Lisa200
Cool Hotell Mayflower, Alanya
Nan som ska dit i sommar? Vart dar tidiagre? Beratta garna!
Svara med citat

Gammal 2008-04-20, 16:20

lellemani

Nykomling
lellemani är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Standard
Jag bodde på Mayflower sommaren 2005 och jag har enbart possitiva minnen. Hotellet var jätte bra. Personalen (även hotellchefen) var mkt trevlig och kompetent. Rummen var ljust inredda och hade bra utrustning. Poolerna kanske inte är världens största, men de räcker gott. Har faktiskt bokat ny resa dit. Kan varmt rekomendera Mayflower!
Svara med citat

Gammal 2008-05-04, 02:39

m_f

Nykomling
m_f är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Standard
Vi är två killar (22 år) som ska dit om 1-1,5 vecka...
Ser verkligen fram emot det.
Vet någon om hur Mayflower är? Mer för familj eller ungdomar?
Och jaa, vi har tänkt att sola och festa...
Svara med citat

Gammal 2008-05-04, 12:39

lellemani

Nykomling
lellemani är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Standard
När vi var där 2005 så var det en blandning av fiolk som var där. Det var nog inte så många barnafamiljer såvitt jag kommer ihåg. Sen var det en hel del finska killar och tjejer som festade ganska ordentligt. Sen var det även en hel del "par" i olika åldrar. Ärligt talat så har jag nog svårt att säga att det är ett fest-hotell, eller att det är det barnfamiljs-hotell, för det var väldigt blandat med folk där de veckorna 2005 då jag var där. Nu åker jag tillbaka med min sambo på hennes födelsedag i Augusti 2008. Jag hoppas det blir lika bra som 2005!
Svara med citat

Gammal 2009-08-31, 21:31

Gäst

Smile mayflower är jätte bra
jag och min syster var i alanya nu i augusti, i två veckor bodde vi på hotell mayflower. det var verkligen kanon. ligger nära stan, och cirka 800 meter till stranden. personalen var super bra, bra musik och jätte god mat. var lite blandat folk, mycket skandinavier. ganska mkt ungdomar, men även folk i medelåldern. kan starkt rekommenderas.
Svara med citat

Gammal 2009-09-13, 11:15

Gäst

Thumbs down Katastrof mitt i centrum
Lyhörd från alla håll och kanter. Hems traffik runt omkring i 24h/dag. 2x i veckan anordnas festkvällar med life musik som bedövar dina örån om du råkar ha rummet på fel sidan av hotellet. Såååååå trött har jag ALDRIG kommit från semester! Som hotellets gäst skulle man ha rabat på MIMOSA hamam.....skitsnack! Inga rabatter där inte. Man skulle lämna rummet 12.00 avresedagen. Busen gick vid...21.00...tror jag.Betalar man för 7 dagar då ingår knappt 5 dagar och nätter på hotell!
Enda positiva? Det var rent. Luftkontis ingår inte bara så att ni vet det.
Aldrig mer Mayfla....inte ens gratis!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8