ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-10-25, 12:05

Gäst

Question
Ska allt detta betyda att Turkiska killar är manliga horor?
Horor har sex för att de ska tjäna pengar.Syftet med pengarna är oväsentligt i detta fall.
Att det sedan finns svenska,finska,tyska tjejer som vill ge turkiska killar sina pengar är
upp till de.Tjejerna köper dessa killar helt enkelt.Det brukar vara omvänd i de flesta länder.
Alla människor har valfrihet och är fria att välja vad de vill göra med sina pengar.
Om jag läser rätt så är inte alla kvinnor speciellt intelligenta om de låter en kille ha sex med
dem utan skydd bara för att killlen kommer med en sjuk historia om en Gud som skyddar
honom och henne även om de har oskyddad sex.En sådan.Var har killen läst om en sådan
Gud? Koranen kanske.Det mesta som står i den boken är skit vet väl de flesta.
Varför blandra många ihop saker.Levnadsvillkor ser olika utr i olika länder.Jag tror inte ett
ögonblick att turkiska killar löser sin privatekonomi genom att sälja sin kropp till turister.
Prostition är en annan sak.Det är något som finns i alla länder.
Varför ska någon bly sig om hur andra vill hade det? Låt alla leva sitt eget liv.
Svara med citat

Gammal 2011-10-26, 05:10

Gäst

Exclamation Kan sluta illa.
Turkiska killar från dessa delar av turkiet är också mera konservativa..tänk på det tjejer när ni får det till ett förhållande med en kille från Öster & Söder

Ni lär inte bestämma ett skit. Ej ovanligt att se killar misshandla sina frugor bland allmänheten utan att någon bryr sig..då har det varit turkiskor förvisso men det kan ske västerlänskor också.

Det jag skriver bör tas med en nypa salt eftersom inte alla är det, men många av turkarna/kurderna är som svenska bönder.

Får lokale killen som han vill kan det sluta illa som nedan: so think twise

Two women from Northern Ireland murdered in Turkey | UK news | guardian.co.uk
Svara med citat

Gammal 2011-10-26, 12:26

Mmm

Standard
Det jag skriver bör tas med en nypa salt eftersom inte alla är det, men många av turkarna/kurderna är som svenska bönder.

Svenska bönder? Vad är det för fel på dem? Tror du att folk på landet skulle slå sina fruar mer än folk i stan? Empati har inget med yrke att göra...
Svara med citat

Gammal 2011-10-26, 12:29

Mmm

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Turkiska killar från dessa delar av turkiet är också mera konservativa..tänk på det tjejer när ni får det till ett förhållande med en kille från Öster & Söder

Ni lär inte bestämma ett skit. Ej ovanligt att se killar misshandla sina frugor bland allmänheten utan att någon bryr sig..då har det varit turkiskor förvisso men det kan ske västerlänskor också.

Får lokale killen som han vill kan det sluta illa som nedan: so think twise

Two women from Northern Ireland murdered in Turkey | UK news | guardian.co.uk
Svenska bönder? Vad är det för fel på dem? Tror du att folk på landet skulle slå sina fruar mer än folk i stan? Empati har inget med yrke att göra...
Svara med citat

Gammal 2011-11-09, 22:16

Gäst

Smile Jalla
Norskor e dom nya svenskorna.. sååå fiiina... De e bara äckliga feta kossor (svenskor) som åker till turkland för dom vet att dom får ligga där... Dom skulle aldrig få så snygga killar i sverige.. har vart i Alanya 16 ggr sen 90...

O de har bara blivi fulare o fetare brudar som har börjat åka dit...

Turkiska killarna raggar juh på allt eftersom dom inte får ligga me turk tjejer...
Svara med citat

Gammal 2011-11-27, 19:48

Gäst

Standard ännu en blogg om hur illa det är
Turkiska killar/män | Sand mellan tårna
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8