ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-01-19, 19:57

sputnik

Standard Köpa lägenhet.
Undrar om det finns någon som har lite tips om man skall köpa
lägenhet,eller själv köpt.
Svara med citat

Gammal 2007-01-21, 18:51

Standard
Hej!

Är det i Alanya du ska köpa lägenhet kan jag nog hjälpa dig, jag och min man har många bra kontakter med seriösa och ärliga försäljare i alanya på fastighetsmarknaden!
Om du vill så skriv din email här så kan jag skicka ett mail till dig om vad jag vet!
Svara med citat

Gammal 2007-01-21, 23:17

sputnik

Standard köpa lägenhet
persson8@msn.com
Svara med citat

Gammal 2007-03-25, 18:51

BIG

Globetrotter
BIG är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

Rykte: 5

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

Hej!

Är det i Alanya du ska köpa lägenhet kan jag nog hjälpa dig, jag och min man har många bra kontakter med seriösa och ärliga försäljare i alanya på fastighetsmarknaden!
Om du vill så skriv din email här så kan jag skicka ett mail till dig om vad jag vet!
Kära "gäst" du får gärna maila mig med om du har möjjlighet till det.

stefan_bergmans@hotmail.com

Tack på förhand 8)

Gammal 2007-03-26, 11:00

Louise

Standard Köpa lägenhet.
Hej Sputnik!
Jag hjälper dig mer än gärna att hitta en lägenhet till dig. Jag arbetar på Rema Home i Alanya och vi har våra egna lägenheter som byggts av starka och professionella constructions företag. Om du har några frågor är det bara att kontakta mig så ska jag ge dig all information du behöver. Louiseremahomes@hotmail.com
Besök även gärna vår hemsida för att se vad vi har att erbjuda www.remahome.com
Tack för er tid.

Med vänliga hälsningar
Louise Wennerlund
Svara med citat

Gammal 2010-07-27, 21:02

Gäst

Standard
Min kompis mamma köpte en asfin lägenhet i Alanya genom "Summer Home" real estate och den var helt nybyggd och centralt för ca 600 tusen kr.
Det tyckte jag var billigt för den lägenheten.
Hon är jättenöjd med sin lägenhet så jag tror att det är en seriös firma.
Ni kan ju kolla deras hemsida om ni är intreserade.
Har själv kollat lite och de har alla möjliga priser..
Summer Home Real Estate in Alanya, Turkey ta kontakt med dom om ni är intresserade av att köpa lägenhet där.
Svara med citat

Gammal 2010-08-02, 14:56

Shan Fastighet

Standard Köpa bostad i Alanya
Hej! Till alla er som ar intressarade av att köpa bostad i Turkiet sa finns jag har till er tjanst. Jag jobbar för Shan Fastighet som ar en proffisionell och seriös fastighetsbyra/konstruktionsföretag med stort utbud av bostader i och omkring semesterparadiset Alanya. Later detta intressant? Du ar valkommen att kontakta mig via mail sa ska ge dig vidare information. sanna@shanholding.com

För mer information om oss och vad vi har att erbjuda, besök da varan websida.

Shan Fastigheter Fastigheter i Turkiet

MVH
Sanna
Shan Fastighet
Svara med citat

Gammal 2011-05-10, 20:17

Babar

Globetrotter
Babar är inte uppkopplad
Babars avatar

Reg.datum: nov 2009

Rykte: 3

Skicka ett meddelande via MSN till Babar
Standard
Hur ska vi som köpare vet att fastighetsbolaget är seriöst? Anlitar man en advokat eller hur gör man?

Min flickvän och jag vann en stor summa pengar och ska nu investera i att köpa oss en villa i Alanya eller Side men det verkar dra ut på allting. Dessutom verkar alla villor med egen pool ligga mellan 5 kilometer till 1 mil från stranden. Finns det ingen vill borta vid östra stranden i Alanya och likaså borta vid Flora Garden Beach som Fritidsresor har i Side?

Nej, alla villor ska ligga långt upp i bergen där även molnen håller till. Förstår liksom inte varför dom inte kan bygga villor nere vid stranden också istället ska villorna ligga en halv mil från stranden. Får bli till att bygga villa med pool i Alanya istället vid stranden.
Senast redigerad av Babar den 2011-05-10 klockan 20:20.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8