|
Grupp för Svenskor med Turkiska män
|

2006-08-14, 19:45
|
|
|
Grupp för Svenskor med Turkiska män
Jag vet att det finns många med mig som är i seriösa förhållanden med Turkiska män. För oss har jag startat en grupp så om du är i samma situation & skulle vilja prata med andra tjejer så är du välkommen att kontakta mig på MAL235@hotmail.com
|
|
|

2006-08-14, 21:54
|
Reg.datum: maj 2006
Rykte: 0
|
Vad är det för speciellt att vara ihop med en turkisk man?
Tror inte att skillnaderna på en Turkisk man som bor i Sverige och en svensk man är så stor.. Men vad vet jag?
|
|
|

2006-08-17, 17:50
|
|
|
Skillnad????
Skillnaden är oerhört stor, dessutom handlar inte gruppen enbart om männen i sig utan hela kulturen, matlagning m.m.
|
|
|

2007-02-19, 18:44
|
|
|
JA!
Åh vad undebart! Har precis mailat dig, vill mer än gärna bli medlem.
//Em
|
|
|

2007-02-20, 14:16
|
Reg.datum: aug 2006
Rykte: 0
|
Hej Em
Jag har precis mailat dig, blev en liten väntan då vi just kommit hem från Tyskland men nu så har du fått mailet där det står hur du kan bli medlem. Ska bli kul att lära känna dig, mvh Malin.
|

2008-06-16, 13:49
|
|
|
jag bara älskar det
jag var nyss i turkiet, kom hem för bara två dagar sen och det
var så sjukt underbaart. trevliga och glada människor. träffade också
en så fin killee som ja fortfarande håller kontakt me och tänker absolut
träffa mer. han kanske skulle kunna komma hit till vintern och sen åker
ja dit nästa sommar igen i may bara för att träffa med honom.
jag är 5 år yngre men ja känner verkligen hur mkt ja bara tyycker om honom.
tänker på honom varje dag och de känns plågsamt. man hör ju så mkt om turkarna
och hur dom kan vara men under en veckas tid där... ja blev kär i allt
|
|
|

2008-06-20, 12:21
|
|
|
fula tjejer
Gissar på att du är ful och inte har så lätt att få pojkvän i Sverige. Det brukar vara så att de fula tjejerna åker till Alanya. De snygga tjejerna har redan kille i Sverige.
|
|
|

2008-06-20, 12:45
|
Reg.datum: maj 2008
Rykte: 5
|
precis. alla fula tjejer drar till turkiet för att skaffa kille... hm.. Nämen man drar ju till olika saker och ibland så är inte sakerna i hemladet så tillfredsställande och då vill man ut och se nåt nytt, träffa nytt folk och ibland känns det bara så rätt.
|
|
|

2008-06-21, 03:02
|
Reg.datum: jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst
Gissar på att du är ful och inte har så lätt att få pojkvän i Sverige. Det brukar vara så att de fula tjejerna åker till Alanya. De snygga tjejerna har redan kille i Sverige.
|
Men vad är det du skriver....är du helt lost ?
|
|
|

2008-06-21, 15:13
|
|
|
Så alla svenska "snygga" tjejer (snygghet definieras olika av alla) har svenska män/pojkvänner, är det detta du försöker säga????
Tror inte det är så att alla tjejer som åker till alanya planerade redan innan avresa att hitta en pojkvän, kärlek kan inte planeras...
|
|
|

2008-06-21, 16:31
|
|
|
Citat:
|
Vilken idiot du verkar vara! Jag brukar inte bry mig om sånna här idiotiska kommentarer, men blir så himmla irriterad på sånna som dig..
Jag åkte till Alanya förra året, och jag hade inte en aning om det här med turkar och svenskor, det fattade jag inte förrns jag kom hem när jag började läsa forum på nätet. Jag träffade en kille som jobbade på vårat hotell och han fick tjata på mig i över en vecka innan jag gick ut med honom. Sen kan jag tillägga att jag har inga som helst problem med att få killar i Sverige, det tror jag inte att de andra tjejerna har heller.. Man väljer ju inte vem man blir kär i.. Sen kanske många turkiska killar är "players" men det är ju majoriteten av de svenska killarna också!
Jag är bara så jäkla trött på alla dumma kommentarer, låt oss tjejer va.. och sluta läs sånna här trådar om det stör dej så jävla mycket!!
|
|
|

2008-06-25, 18:05
|
|
|
Kom igen tjeje!
GÅr ni på att turkiska killar vill ha er?
de utnyttjar er, de vill bara ha sex, era pengar och komma till Sverige
jag har varit där minst 20 ggr jag vet hur de tänker believe me
svenska tjejer, håll er till invandrare inte till mongolfolk om ni vill ha en snygg mörk kille!
|
|
|

2008-06-25, 19:14
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Armeniern
svenska tjejer, håll er till invandrare inte till mongolfolk om ni vill ha en snygg mörk kille!
|
Jag tror säkert att många är så där nere, men man kan inte dra alla över en kant! Min kille vill absolut inte flytta till Sverige, han har heller inte fått ett öre av mej, han vill inte ens att jag betalar mina egna cigaretter.. Han har tillräckligt med pengar själv.. Jag tror de flesta tjejerna fattar, förr eller senare om killen utnyttjar dom..
|
|
|

2008-06-25, 19:50
|
|
|
På travelpix.se finns en likadan tråd som startades av invandraren "Rickardo 27". ha slutade skriva till slut man har tydligen dykt upp här istället. Bara nonchalera detta! personen ifråga skriver inte om något annat och mår formodligen inte bra.
|
|
|

2008-06-25, 19:55
|
|
|
Citat:
På travelpix.se finns en likadan tråd som startades av invandraren "Rickardo 27". ha slutade skriva till slut man har tydligen dykt upp här istället. Bara nonchalera detta! personen ifråga skriver inte om något annat och mår formodligen inte bra.
|
Jaa jag vet det, nä nåt jävla fel måste det vara..
Verkar ju som dom inte har nåt vettigare att göra..
|
|
|

2008-06-25, 23:00
|
Reg.datum: maj 2008
|
Citat:
|
alltså... för de första: de finns minst lika många killar i sverige som bara vill ha sex. för de andra: som tjej är man väl inte så oskyldig om man går med på att ha sex. och för de tredje: man ska inte dra alla över samma kamm. visst, många kanske bara vill ha sex, pengar och komma til sverige, men minst lika många vill inte bara ha de.
ha de gött allihopa!
|
|
|

2008-06-26, 07:31
|
|
|
Jag är 50+nu och kan bara säga att det är ont om "prinsar" i Sverige också. Under mitt liv har jag stött på män ur alla samhällsklasser och nationaliteter men de har alla ett gemensamt, nämligen sexbegäret. Hos en man under 70 handlar allt, precis allt om sex. Tro mig, på den punkten är det absolut ingen skillnad på män från Turkiet eller en Svensk, eller en Grönländare heller för den delen. Det finns killar här i Sverige också som är ute efter att en tjej ska betala. Det handlar väl inte om att flytta till ett annat land men en kille kan bli jävligt dyr i drift ändå om man inte sparkar ut honom ur sitt liv direkt när han börjar visa att han inte tänker betala, städa eller vade det nu är man delar på. Naturligtvis får inte vi tjejer bete oss så här som killar gör för då jävlar är det omoraliskt och det värsta av allt är att även tjejer tycker det och hjälper till mesd sina fula påhopp. Håll ihop systrar! Tjejer har samma rättigheter som killar men man väljer själv som person och individ om man vi leva så det är allt.
|
|
|

2008-06-26, 08:15
|
|
|
Citat:
|
Snälla snälla, dra INTE alla över en kam, det leder bara till onödiga diskussioner!
Det finns inte två personer i hela världen som är lika så hur skulle ett helt lands invånare vara det???
Jag är själv gift med en turk och under våra 6 år ihop har han aldrig bett mig om ett öre, han försörjer mig. Vi har barn ihop och vi bor i turkiet, varken jag eller han vill bo i sverige.
Känner flera tjejer, både svenska och andra skandinaver som BOR i turkiet och är lyckligt gifta med turkar som aldrig krävt de på vcarken pengar eller velat komma till sverige!
Har bott i turkiet i 9 år så jag vet hur det funkar där och det finns killar som är som du beskriver men absolut INTE alla!
|
|
|

2008-06-27, 09:10
|
Reg.datum: mar 2008
|
Hör hemma här ?
Citat:
|
Undrar om ditt utalande hör hemma här. Tycker att det låter som ett påhopp.
Så bara fula brudar drar till turkiet för att få sig något menar du ?
Tror mig veta att det inte stämmer så bra, och sedan om man hittar kärleken i sverige eller någon annanstans spelar väl ingen roll vare sig om man är ful eller snygg.
|
|
|

2008-07-04, 06:53
|
|
|
Citat:
|
Tror snarare att det är du som är ful och singel och retar dig på att dom tar en turk framför dig !! och att alla snygga killar är upptagna och då får man väl åka till ett annat land för att hitta någon snygging ledig  )
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|