ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-06-02, 22:15

Gästhaus

Standard Passa er
Hehe, om jag fått en 10.000:- för alla som jag avrått Turkiska problemidioter, hade jag varit miljonär idag. Du får problem på ett eller annat sätt, tro mig!!!! Ta en ordentlig titt på juridiken innan du sväljer allt med hull och hår. Det är ingen lekstuga längre när lag och ordning säger sitt.

Herpes, hepatit alternativt AIDS kan anses som "fjärran".. , tills du håller i papperet att du faktiskt är drabbad själv.

Dock, viljan är FRI! - gör vad ni vill!
Svara med citat

Gammal 2011-07-01, 17:10

kurdish

Nykomling
kurdish är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 0

Standard
Och Vad Fan Har Pkk Med Saken Och GÖra?
Svara med citat

Gammal 2011-08-29, 21:27

Gäst

Cool semestertankar
Tjejer, ni kanske inte är slampor men ni har det ryktet och beter er därefter. Mina tonårsbarn och deras vänner fattar inte vad ni ser hos dessa strandraggare och servitörer som ser Sverige som en möjlighet att komma ifrån det liv de lever i turkiet. Min familj brukar sitta på balkongen och se skådespelet nedanför oss med nordbor som parkerar sig vid sin "pojkväns" arbete under hela semestern tills det är dags att åka hem. En kram och kyss samt en klapp i arslet senare så anländer nästa tjej och så upprepas det vecka efter vecka. Det är inte något fel på folket som sådant, men vi spelar inte samma match. Om ni vill träffa en turk som ni vill få en framtid med så är dom som vi. Dom har absolut ingen respekt för er om ni "släpper till" för tidigt och deras släkt kommer aldrig att acceptera er i sin familj om ni ej är skötsamma. tänk till och lycka till oavsett var ni "fiskar" efter en framtid.
Svara med citat

Gammal 2011-08-31, 15:30

sofffi

Nykomling
sofffi är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Smile Nykomling...
Helt ny som medlem på denna sida!
Men kände det var dags för att hitta fler människor med samma anknytning som jag har till Turiket.

Läst igenom denna sida och känner mig rätt besviken på hur folk tror att vi svenska tjejer är...
Vi är väl inte dumma i huvudet för att vi finner kärleken i Turkiet?

Jag är iallefall kär i en kille som bor i turkiet! Och det är jag stolt över... Skulle aldrig vilja ha någon annan...
Har aldrig innan träffat en kille som är så snäll, hjälpsam och generös!

Skulle vara jättekul att få kontakt med er andra tjejer som har funnit kärleken i turkiet...

Gammal 2011-10-14, 22:38

Millan77

Nykomling
Millan77 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av sofffi Visa inlägg

Helt ny som medlem på denna sida!
Men kände det var dags för att hitta fler människor med samma anknytning som jag har till Turiket.

Läst igenom denna sida och känner mig rätt besviken på hur folk tror att vi svenska tjejer är...
Vi är väl inte dumma i huvudet för att vi finner kärleken i Turkiet?

Jag är iallefall kär i en kille som bor i turkiet! Och det är jag stolt över... Skulle aldrig vilja ha någon annan...
Har aldrig innan träffat en kille som är så snäll, hjälpsam och generös!

Skulle vara jättekul att få kontakt med er andra tjejer som har funnit kärleken i turkiet...
Här har du en till Soffiiiii
Svara med citat

Gammal 2011-10-14, 23:23

sofffi

Nykomling
sofffi är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Standard hej!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Millan77 Visa inlägg

Här har du en till Soffiiiii
Hej Millan77! Kul att någon mer hittat mig här! Har du fb? kom med i gruppen: Vi med turkiska killat/tjejer
Där finns massor av tjejer mest som har samma dilemman och funderingar som oss.. jag har träffat massor av trevliga människor där:P

Hur länge har ni varit ett par?
vart träffades ni?

Gammal 2011-10-14, 23:29

Millan77

Nykomling
Millan77 är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2011

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av sofffi Visa inlägg

Hej Millan77! Kul att någon mer hittat mig här! Har du fb? kom med i gruppen: Vi med turkiska killat/tjejer
Där finns massor av tjejer mest som har samma dilemman och funderingar som oss.. jag har träffat massor av trevliga människor där:P

Hur länge har ni varit ett par?
vart träffades ni?
Kolla dina privata meddelanden
Svara med citat

Gammal 2011-12-05, 00:05

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Tjejer, ni kanske inte är slampor men ni har det ryktet och beter er därefter. Mina tonårsbarn och deras vänner fattar inte vad ni ser hos dessa strandraggare och servitörer som ser Sverige som en möjlighet att komma ifrån det liv de lever i turkiet. Min familj brukar sitta på balkongen och se skådespelet nedanför oss med nordbor som parkerar sig vid sin "pojkväns" arbete under hela semestern tills det är dags att åka hem. En kram och kyss samt en klapp i arslet senare så anländer nästa tjej och så upprepas det vecka efter vecka. Det är inte något fel på folket som sådant, men vi spelar inte samma match. Om ni vill träffa en turk som ni vill få en framtid med så är dom som vi. Dom har absolut ingen respekt för er om ni "släpper till" för tidigt och deras släkt kommer aldrig att acceptera er i sin familj om ni ej är skötsamma. tänk till och lycka till oavsett var ni "fiskar" efter en framtid.
Hahaha vem fan har sagt att alla turkar är så?? och har noll respekt för en om man "släpper till", det behöver ju inte vara turkar osv.. det är ju hur man själv är!! men i vårat förhållande är det jag som styr och bestämmer.. och han gör som jag vill, försöker få honom att bestmma också men han tycker om när jag gör det, och alla turk familjer behöver ju inte ha så höga krav!! ni snackar för mycket utan att veta ett skit!!
Svara med citat

Gammal 2011-12-05, 12:58

LOTUS1

Nykomling
LOTUS1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Instämmer. Det är patetiskt hur naiva svenska tjejer kan vara på semestern. För då verkar ju alla spärrar släppa då man tror att ingen hemma för reda på vad den präktiga lilla flickan har haft för sig. Sen ska man tycka synd om dom när dom har fått spö. För vem kunde tro att de har en annan kvinnosyn i Turkiet.
Svara med citat

Gammal 2012-02-03, 00:02

Gäst

Cool Turkiet
Svenska killar åker till Thailand eller importerar tjejer från Baltikum...kvar finns killarna
från Irak och Somalia.
Inte så många IQ krävs för att förstå dragningen till Turkiet.PUNKT SLUT!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8