"lackat"tror ni redan nämnde att ni ska till SOusse i första inlägget hehe...men men blind e de första man blir på ögona hehe...
Citat:
Ursprungligen postat av lackat
Vår resa närmar sig, flyget lyfter 12 juni. Hann boka innan oroligheterna började, har vart nervös över att resan ska bli inställd. Är läget bra där nere nu? Vi vill så gärna kunna åka på vår resa
Fått tips av aktiviteter tidigare, men vill gärna veta fler. Finns det t.ex. vattenland? Bra resturanger? Berätta allt
Vi är mellan 18-21 år 
Till Sousse!
|
Tror ej att ni behöver oroa er för att de ska vara oroligt i Tn. då ni åker.
OM det nu ej blir efter nyval oroligheter men de tror jag ej. Sedan vet man ejh när nyval är,dock utlovat inom ett halvår, dvs. bör bli till sommar ngn gång...
Men som nu är det lugnt, pratade precis med en vän som är där nere hos sin fam. o hälsar på o de va inga konstigheter bara lite konstigt då vännen är uppvuxen med Bena Alis bilder överallt o nu är allt borta hehe...
Tror inte att er resa blir inställd om det ej händer ngt riktigt oroligt men men som sagt man vet aldrig...
Vattenland, Aqua Palace finns mellan Kantaoui- Sousse, så de inga avstånd direkt utan man tar sig dit per fot eller taxi.
Finns lite olika aktiviteter där , se :
ACQUA PALACE - The first aquatic park in Tunisia - Port El Kantaoui, Sousse, Tunisia
Min personliga åsikt om detta är nog att jag hellre håller mig till havet, men o andra sidan gillar jag ej typiska turistgrejer direkt som jag kan tycka att Aqua Place e emn visst kan va skönt slappa där en dag
Sedan finns ju fler saker att göra o beror helt på vad man e intr. av.
Bara berätta mer så finns här alla som vill hjälpa er