ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-01-01, 15:29

josbac

Nykomling
josbac är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Rykte: 0

Smile Från Tunisien till Sicillien med båt?
Hej!

Vi planerar att åka till Tunisien i höst och jag har en stor kärlek till Italien. Så, jag undrar om någon vet om det är möjligt att åka från Tunisien till Sicillien med båt? Om någon kanske gjort det och hur mycket det kostar?

Tack!
Svara med citat

Gammal 2011-01-01, 21:00

jane

Världsvan
jane är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av josbac Visa inlägg

Hej!

Vi planerar att åka till Tunisien i höst och jag har en stor kärlek till Italien. Så, jag undrar om någon vet om det är möjligt att åka från Tunisien till Sicillien med båt? Om någon kanske gjort det och hur mycket det kostar?

Tack!

Finns skutor att åka mellan Tn. o Sicilien, men kolla deras hemsidor istöället för att boka via en agents hemsida, de kostar oftast lite extra.
"Grand navy veloci" ex ett bolag som tar ca 30-40 euro att ta sig den vägen sedan samma tillbaka.i sept. mån. nu vet jag ej när ni skulle fara men de ju höst då allafall
www.gnv.it deras it. hemsida.
Sedan finns Grimaldi Lines. men de e jag osäker på rak arm om de seglar den sträckan den tid på året. Men de kan du kika på deras hemsida oxå-
Så att man tjänar en hel del på att boka direkt utan mellanhänder-

Gammal 2011-01-04, 13:21

El Menchia

Globetrotter
El Menchia är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Rykte: 5

Standard
När jag har kollat på Grimaldi har det varit dyrt. Denna där Veloci verkar inte vara så dum..Grandi Navi Veloci
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8