Citat:
Ursprungligen postat av cinde_rella
Var ju lite nyfiken på kläder oxå...jag vill inte släpa en massa ner och konstatera som alltid att man har för mycket med sig. Dessutom tjatar ungarna om vilka märkeskopior som finns på jeans odyl. typ ed hardy, converse osv...
vet du kanske lite om det?
|
Kopior på kläder kan ni finna en hel del i Tn.
Ett smart tips e att ni ger er utanför turistiqzoonerna och letar där.
Man behöver ej ta ett maraton lopp för att finna dessa kvarter
Ni ska bo på Kaiser, och då tar ni upp till vä-direkt efter hotellets entre o sedan till vä. igen där vägen svänger så vips e ni i ett tn. kvarter hehe...
Gå den gatan rakt fram, så kommer ni att finna ett o annat under vägens gång...
Annars ett annat tips ta till hö. från hotellet sett, nedåt mot rondellen, ta gataninnan rondellen till hö. gå den framåt, så kommer ni förbi posten, fortsätt framåt så är ni ett ett tn. kvarter...
Priserna är annorlunda där på de tn. kvarterna, i jämförelse med turistiska...
Sedan pruta då ni handlar, Medinan brukar vara känt för att man skall pruta

överallt egentligen , tips där det ej finns prislapp pruta
Samma med mat , ät på det mindre turistiska ställena...
Prisex. 35 kr för en middag för 3 pers....hehe inte illa pinkat

inkl. dricka...
Sedan ang. fligheten så har även jag hört bu o bä om dem...
Sen har jag ett x. antal ggr. rest med Nouvelair som bolaget heter och det har väl vart ok.
En del har klagat över service, att de bara talar eng. o arabska, fra. sen att de skyndar sig snabbt igenom kabinen med mat osv. men sen ser man de ej mer förutom då de ska sälja.
Och en del div. saker...
Sen har jag en episod jag skulle vilja dela med mig om just detta bolag...
Tyvärr en gång har de hänt att de blev lite för"mkt av de goda"hos en personal ombord under flighten så var personal ej serviceinriktade, bad man om ngt tog de flera år innan den kom o då efter tillsägelser ett x. antal ggr.otrevlig mot passagerare,medans han till en del andra tafsade på ben...jepp stämmer personal

och dessutom så for han på o anföll en passagerare verbalt och fysiskt vid avstigning så säkerhetsvakten /polisen kom o tog han.
Det man hörde som svordes ut i kabinen var mindre trevliga saker...och sedan slagsmål...av vilken anledning...ingen egentligen...
Men men detta var en gång av alla de ggr. jag åkt med dem men o andra sidan e en gång en gång för mkt....