Nu har jag ej bott på dessa hotell men känner till dem ändå och vet var de ligger osv....
-Sousse palace - ett lite för stort hotell i min smak, bra läge väldigt centralt,nära stranden en egen strand på baksidan av hotellet. Nu vet jag ej men föruit va det ej så mkt svenskar på detta hotell...åHar ej bott där men känner till det hotellet.
-Primalife Sousse Karawan - Karawan är ett braläges hotell, centralt nära till stranden liger precis vid en genomfartsväg som alla bilar åker vid på framsidan av hotellet.Poolerna är ok, men de har säkert ändrat hotellet en del de händer varje år

kallvattenpool, varmvatten, vissa av balkongerna har sin utgång direkt till poolen.Ej bott där .
-Thalassa Sousse - ej bott där kan ej säga ngt om det hotellet...
-Riadh Palms- bra läge, pooler en del, underhållning på kvällen förr va de det allafall o kan tänka mig att det är det nu med ...
-Riviera-
-champs el hana - bra läge oxå , underhållning kvällstid va de förut allafall...det är det i princip på alla hotell du nämner men har ej bott på dessa som i min smak är alldeles för stora då det kan lätt bli lite opersonligt på de större hotellen...
Sedan som Kicki säger så kan de bli att man hamnar på ett hotell utanför arrangörens utbud, men dock ej i alla fall...
Det är ju så oxå att är det ej tillräckligt uppbokat på hotellen av ord. resenärer så bokas de ospec. in på dessa hotell då arrangören ändå måste betala för de hotellrum de har inbokade..
O hellre de att få in en slant på dessa hotellrum åän inget då de ändå ska betala för dem...
Men som sagt det är ett chanstagande detta själv har jag åkt ospec förr då jag köpte dessa biljetter, och alltid hamnat på ok hotell..men som sagt så är smaken delad och sen beror de ju på vad man e ute efter..lyx o flärd, ok hotell med lite sämre klass på lyx mm. närhet tillstranden osv...
Alla har vi våra önskemål dock tror jag alla vi är överens om att ett all incl. alt. är lite för mkt. eller de flesta av oss allafall....
JAg gillar maten i tn. och den som serveras på all incl. är kanske inte alltid den tn. maten....
Finns en massa hotell som har bra läge nära till stranden o centrum ...sen finns de vissa hoptell som ligger en bit upp från stranden sett...men de helt ok med en promenix tycker jag tillstranden

sen kan man välja strand man vill sitta på var som helst..man måste ej använda hotellets strand
Hopppas ni kommer att hitta ett passande hotell som är ok enligt era önskemål