Citat:
Ursprungligen postat av Sousseannika
typiskt aprilväder - med andra ord rätt blandat sol, hett, svalt, regn, gråmulet uppsprickande kraftiga vindar, svag kvällsbris, lite regnstänk från molntappar ett par minuter samtidigt som solen värmt rejält etc etc.
|
Ja, det är inte alls dumt med sådant väder. Aprilvädret i Sverige har ju varit ett rejält, bistert och kylslaget skämt

. Ganska fint egentligen, men sviiinigt kallt.
Weather Online kanske har vassa prognoser, men hemsidan var inte så vacker

.
Jag tycker Klart.se har de bästa Sverigeprognoserna. Hur det står till med deras världsväder vet jag ej. Det är lite märkligt ändå med så många totalt olika prognoser. De måste väl rimligtvis ha i princip samma källa?? John Pohlman kan väl inte ha full koll på vädret i Kairouan utan hjälp från andra instanser än Smhi..
Jag har för skojs skull kollat med en del andra - Weather.com, Intellicast.com och Yr.no tillsammans med Accuweather och Klart.se. Helt olika, liksom även Weather online.
Ja, ja. Det blir nog som det brukar ungefär. Den där första majveckan. Aprilvädret hälsar på lite grand i det annars utplanade vårvädret och begynnande försommarvädret - skrockar El Menchia..