Då småttingarna inte e mer än ngr.ynka få månader så har de kanske ej nytta av hotellet så mkt

Sedan att åka i slutet av aug.kan bli en del varmt MEN ändå mindre än högsommaren..Dock kommer värmen vara kvar då o kan stiga uppemot en 30-40 grader beroendfe på hur sommaren vart i Tn.innan.
MEN ändå med hiss,kanske lite lättare att ta med sig vagn,barnsängar osv.e lite grejer ni tänker på ?
Hiss finns på de flesta hotell,de jag kan komma på sådär på rak arm är trottoarkanterna som är VÄLDIGT höga men de har byggt ngt liknade av ramper upp på dem nu i sousse.Eller annars kan man göra som tunisierna själva,promenera på sidan av trottoaren,alltså inte mitt i vägen men men nedanför trottoaren...Kanske ej att rek.har gjort de allt för många ggr. o gör det alltid nu då framkomligheten e bättre...men men
Och Sousse är det jag rek.att åka till då jag alltid har ett varmt hjärta mot sousse o dess område där finns allt,mat,kultur,traditionellt,mosaik,natur(då man beger sig utanför stadskärnan)så det är mitt råd..
Ang.hotell så vet jag ej riktigt då jag oftast bor på de mindre hotell då jag ens bor på hotell...
Men som jag tror o har talat med andra så¨är Marabout ett alt.där barnvänlighet finns,pooler,nära havet,nära till centrum,cafeen,shopping,ja o allt de andra man kan önska,sedan KAiser är nog oxå ett bra alt.
Men men sen beror de på ,..Kaiser e inte ett flaschigt hotell o e man ute efter de så glöm Kaiser...