Hejsan
Har kommit hem igen och är åter tillbaka till arbete och allt annat tråkigt :P
Måste bara säga att jag ÄLSKAR Tunisien

Och vill verkligen åka tillbaka. Hade sol hela veckan 1 minuts duggregn på tisdagen (13/10) och något mer än duggregn ca 30min på söndagen 18/10. Helt underbart! Lite väl kallt i vattnet för min smak bara men sonen badade varje dag på hotellet och i havet.
Missade tyvär den tunisiska maten, sambon och sonen är glutenintolleranta så vi fegade ur lite med maten och åt mest på tråkiga Turistfällor.
Det blev en lugn vecka, var inne i Sousse varje dag, shoppade lite grann i medinan pratade svenska med en massa försäljare, hittade ett par som hade bott i Sverige

Kom fram till att jag inte är en bra prutare men fick ändå det jag ville ha till billigare priser än i Sverige :P. Skulle köpa 2 paket med olika kryddor.. Kom ut med 4 :P Vilka visselrigen har gått åt som presenter här hemma

.
Alla är bara supertrevliga och hjälpsamma, hade läst innan att om man får hjälp mm så kan man ge en peng som tack. Men ingen ville ta imot det. När vi åt på The Saloon så var en i personalen ute och lekte med sonen medans vi åt färdigt.
Vill redan åka tillbaka och nästa gång vi åker så ska vi försöka få med oss några vänner så vi kan få lite "barnfri tid" och göra lite saker som inte är så lätt med en 3 åring. Och nästa gång så får det bli minst 2 veckor
Långt inlägg här nu men jaja :P Älskar Tunisien