ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-08-22, 21:01

fatmaaa

Nykomling
fatmaaa är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Rykte: 0

Post Någon som reser till Sousse från Köpenhamn de närmaste dagarna?!
MIn syster befinner sig just nu i Sousse med hennes 4mån gamla dotter. De har tagit slut på specialvälling och pga av familje situation kommer det inte hem på minst 3veckor till. Finns det någon som reser från köpenhamn till tunisien de närmaste dagarna och som kan tänka sig ta med en väska med välling och tjäna 500kr jag betalar även om det blir övervikt på vällingen. Väl nere i tunisien blir du/ni bemötta av min mamma som även är där nere och jobbar som personlih assisten åt min syster.

Hoppas på svar

MVH Fatma
Svara med citat

Gammal 2009-08-22, 21:21

Fyller_40_i_tunisien

Nykomling
Fyller_40_i_tunisien är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009

Standard välling räddning
Citat:
Ursprungligen postat av fatmaaa Visa inlägg

MIn syster befinner sig just nu i Sousse med hennes 4mån gamla dotter. De har tagit slut på specialvälling och pga av familje situation kommer det inte hem på minst 3veckor till. Finns det någon som reser från köpenhamn till tunisien de närmaste dagarna och som kan tänka sig ta med en väska med välling och tjäna 500kr jag betalar även om det blir övervikt på vällingen. Väl nere i tunisien blir du/ni bemötta av min mamma som även är där nere och jobbar som personlih assisten åt min syster.

Hoppas på svar

MVH Fatma
Hej!

Vad är det för välling ni vill ha? måste gå fixa fr sverige. jag hade tänkt åka till sousse och fika med annika den 26e. får jag tag i vällingen så är det så klart jag tar med mig så mycket det går! mejla mig privat om du vill så ska jag se vad jag kan ordna!!
Svara med citat

Gammal 2009-08-25, 20:11

Sousseannika

Globetrotter
Sousseannika är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Standard
..det ska finnas specialvällingpulver att köpa på apoteken/farmacie här inne i Sousse, har inte kollat själv men vet att andra köpt förut. Om inte din mamma hittar så kan hon ringa mig så ska jag kolla med andra svenskar som bott här länge +216 21244545.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8