Nokian -3310-n var det vi som sålt i Tn.dock nere i södra tn.på marknaden i närheten av Mednine.Mellan Djerba och Gabes.
Det var ett tag sen minns ej riktigt hur länge men men ...Där säljs allt möjligt och då ja vår Nokia för 200 dinar

Och som skrivet tidigare så finns även andra tfn.i shops osv.att köpa nyare modell för 200dinar.
Sedan har man en modell nyare mob.så får man mer än va de kostar i sv.ett ex.på en vän som hade med sig nu för ngn v.sen bara en Nokia 5800 express music o den kostade runda 2000 (ca 375dinar)kr i sv.han fick 800dinar för den i tn.så de blev biljetten för han +lite till

Andra saker som går bra att sälja där är lite tekniska prylar man har med sig o då säljer man dem på en marknad eller så kan man gå in i en affär som säljer tfn-er o fråga om de e intr.dock är det alltid bra med kontakter vad gäller säljande i Tn.
Alltid e de ngn som vet ngn som vill köpa o är intr.
Även kläder från europa är relativt lätt att sälja med rätta kontakter
Sedan som ensam kvinna i Tn.beror lite på vad man är ute efter-vill man ha en semseterflirt så LOVAR jag dig att du kommer att få napp från alla håll o kannter-men vill du ej detta så svara ej alltid på tilltal,då de kan fråga lite saker för att skapa en kontakt,de kan sitta o se på dig flirta osv.
Rent sunt förnuft att man ej ser grabbar i ögona,man svarar ej på tilltal,man ler ej till va person som säger hej osv..
Sen är det ju Ramadan då du åker dit så de kommer säkerligen att bli lugnare på den fronten då de ej är "tillåtet"för en muslim att ha kvvinnliga kontakter under dagens gång och ej ha olika partners om man har en tilltänkt redan osv.inom deras religon...
Så till viss del kommer allt tjoande o tjmmande vara lugnare än annars...
Men var aktsam o använd sunt förnuft så kommer du långt med det

Att åka taxi till sousse,ta då louage,kostar en ca 10-15 dinar,vet ej riktigt då jag ej åkt just den sträckan där med louage.
Att åka ner till Douz,öknens port med louage ,sen därifrån leta reda på en arrangör som tar dig til öknen rek.jag istället för arrangerade turer där man är som en flock djur på bete...
Man kan få en övernattning på hotell inkl.frukost ,kamel(dromedar tur)ut i öknen tidigt på morgonkvisten o tillbaka för en ca 35dinar,så det rek.jag absolut!! Då ser man Tn.på ett annat sätt oxå o vill man stanna längre så why not
Hoppas du kommer att trivas i värmen sen för varmt e de(de hade 47 i södra Tn.igår-då menar jag nedanför Gabes)o ska du nedåt i Tn.så är det alltid ngr.grader varmare där än ex.i sousse...