ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-08-13, 17:35

Aida1982

Nykomling
Aida1982 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Rykte: 0

Standard Hemma efter semester
Hej,

Igår kom jag och min sambo hem efter vår Sousse resa.
Var där i en vecka och bodde på Marhaba beach hotel.
Jag var väldig nervös eftersom jag hade läst så mycket negativt som folk hade skrivit.
Men jag måste säga att det var min bästa semester. Det var vaaaaarmt, billigt och trevliga människor.
Visst åker man till icke turist området så ser mycket fattig området, men det är jo inte turist baserad.
Vi åt på "lyx" stället och det var så billigt. handlade mycket till familjen som också var billigt.

Så för den som ska åka till Sousse enjoyyyyyyy.
Svara med citat

Gammal 2009-08-13, 17:55

El Menchia

Globetrotter
El Menchia är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2007

Rykte: 5

Standard
Kul! Ni kanske drabbas av ständig längtan tillbaka :-) Det är härligt. Jag skulle vilja åka dit på hösten nu. Men jag kan rekommendera Maj då jag själv varit där första veckan i Maj tre ggr.. Då är det skönt också.
Svara med citat

Gammal 2009-08-23, 15:54

carina62

Nykomling
carina62 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007

Standard
Vi åker till samma ställe samma hotell om en vecka.
Var hotellet bra, hur var maten.
Var där uppträde om kvällarna.

Många frågor alltså

Vänligen Carina

Citat:
Ursprungligen postat av Aida1982 Visa inlägg

Hej,

Igår kom jag och min sambo hem efter vår Sousse resa.
Var där i en vecka och bodde på Marhaba beach hotel.
Jag var väldig nervös eftersom jag hade läst så mycket negativt som folk hade skrivit.
Men jag måste säga att det var min bästa semester. Det var vaaaaarmt, billigt och trevliga människor.
Visst åker man till icke turist området så ser mycket fattig området, men det är jo inte turist baserad.
Vi åt på "lyx" stället och det var så billigt. handlade mycket till familjen som också var billigt.

Så för den som ska åka till Sousse enjoyyyyyyy.
Svara med citat

Gammal 2009-08-23, 21:38

jane

Världsvan
jane är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Standard
Kul att ni hade en nice semester och dessutom åkte ner med öppet sinne o inte den"försvenskade"synen att allt ska vara så perfekt o samma som i ett medelhavsland
För då har man inget i Tn.att göra...
Sen utanför turismens omr.jo de är fattigt o ibland kan de se mer fattigt ut än det verkar men det är det som är charmigt med hela Tn.at det är så blandat i och utanför turismens omr...
Ständig längtan...jo vem vet..kan slå till när som helst hehe...
Maj e en fin mån.att åka i som El M.säger men jag om jag själv får välja så tillbringar jag mitt liv där hehe..alla årstider har sin tjusning o sommaren..jo lite varmt ibland men vad gör de älskar ju värmen,mentaliteten,folket,maten osv.osv... allt där...visst har Tn.oxå nackdelar-vem har ej det- men där väger det positiva mer tycker jag nog...
vilket jag vet att många skriver under här på forumet oxå

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8