Citat:
Ursprungligen postat av Sousseannika
Nu blev det nog något förvirrande för dig Aida eftersom Jane och mitt kom svar kom samtidigt och med skilda budskap. Jag kan bara svara för de hotell jag redogjort, och det på grund av att jag umgås privat med han som bossar för Kaisers del av stranden varvid jag sas har rätt bra koll på läget gällande deras tider. Visst, det händer att de jobbar längre om de har mycket men de försöker styra upp det så att när sängar bli lediga då drar de in dessa i hytten som en vink om att det börjar gå mot stängningsdags. Så gör även de intilligande. Jag har ingen uppgift om Marhaba, prova att använda forumets sökfunktion så kanske någon annan gett info om det tidigare, alternativt ring den resebyrå du bokat hos och fråga.
|
Tror nog oxå att Aida blev lite snurrig där då dessa svar kom samtidigt-de hotellen jag skrev om såg jag precis hanldar om de som ligger före de SousseAnnika skriver om
Umgås med en del av dessa bossar som basar på vissa delar av den remsan så därav jag känner till deras tider-deras villkor osv.som man sett en del av vilket inte e allt för bra tyvärr...
Dvs.de som ligger mot Medinans håll så det passa ju perfekt-de jag vet är att dessa öppnar väldigt tidigt-ibland vill bossarna där att de ska inställa sig kl 5 eller 6 påstranden för att börja kratta den o ställa ut krukor,göra fint osv. osv..
Sedan ställa ut sängar o parasoll,så som jag vet med mig så öppnar dessa stränder tidigare då än de som SousseAnnika känner till.
Sedan öppet ända till att solen gått ner,men man märker att pås tranden så då en strand börjar plocka ihop sitt pick o pack,så blir det som ett dominospel där alla dras till den effekten vilket oxå syns på turisterna,då de ser att tyurister e på g."hem"så börjar alla fundera på att dra sig tillbaka