ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-07-24, 14:04

Tunisienresenär_1

Nykomling
Tunisienresenär_1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2009

Rykte: 0

Standard Båttur
Jag har läst en del här om båtturer från PEK. Och att det finns en hel del att välja på. Är det någon här som kan rekomendera någon speciel tur?
Tackar på förhand!
Svara med citat

Gammal 2009-07-24, 21:17

jane

Världsvan
jane är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Rykte: 0

Standard
En tur ut på havet e rätt nice faktist fast det är en typisk "turistmagnet"som alla turister måsta göra hehe...
KAn rek.isf.en katamaran tur som inte blir lika packad som en med piratbåtarna .
I de sitter man ibland som packade sillar tycker jag nog o katamaranen har man mer utrymme o lite mer space-men det upp till var o en hur man vill.
Piratturen har lite annorlunda upplägg-inte riktigt samma för alla men nästan-man åker up med båten med musik,sen ett tag intill kusten mot Mir(utlovas oftast att man får syn på delfiner-men samma här en turistgrej-finns egentligen inte delifiner just där så chansen attse det är liten)sen stannar båten,man kan bada lite från båten,en del vill fiksa,maten görs iordning,oftast i form av fisk och sallad o dryck o bröd.
Sen vänder man tillbaka o lite musik där en kvinna börjar dansa lite magdans tycker jag det ser ut som (inte riktigt tn.dans)Man får prova dansa lite,sen anländer man i hamn med dansade kvinnan som dansar in i hamn.
Sen katamaran e mer att man åker ut på havet,kan samma här fiska o bada o äta mat,men helheten är bättre och med att man ej sitter som packade sillar där

Så jag rek.isf.den turistfällan att åka med katamaran.
Sen ska ni pruta på priset o kom gärna då det är dags för avgång i princip,då får ni ett bra pris

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8