En tur ut på havet e rätt nice faktist fast det är en typisk "turistmagnet"som alla turister måsta göra hehe...
KAn rek.isf.en katamaran tur som inte blir lika packad som en med piratbåtarna .
I de sitter man ibland som packade sillar tycker jag nog o katamaranen har man mer utrymme o lite mer space-men det upp till var o en hur man vill.
Piratturen har lite annorlunda upplägg-inte riktigt samma för alla men nästan-man åker up med båten med musik,sen ett tag intill kusten mot Mir(utlovas oftast att man får syn på delfiner-men samma här en turistgrej-finns egentligen inte delifiner just där så chansen attse det är liten)sen stannar båten,man kan bada lite från båten,en del vill fiksa,maten görs iordning,oftast i form av fisk och sallad o dryck o bröd.
Sen vänder man tillbaka o lite musik där en kvinna börjar dansa lite magdans tycker jag det ser ut som (inte riktigt tn.dans)Man får prova dansa lite,sen anländer man i hamn med dansade kvinnan som dansar in i hamn.
Sen katamaran e mer att man åker ut på havet,kan samma här fiska o bada o äta mat,men helheten är bättre och med att man ej sitter som packade sillar där
Så jag rek.isf.den turistfällan att åka med katamaran.
Sen ska ni pruta på priset o kom gärna då det är dags för avgång i princip,då får ni ett bra pris