CITAT :
"Nu till det vi inte gillade: Maten! Jag tycker själv att frukosten var toppen sen var det inte mycket att hurra för, synd att behöva äta inomhus när man är på semester och ännu mera synd att äta tysk mat när man är i Tunisien??
det var även väldigt långa köer, sämre upplägg på servicen än när man är på AI i tex Egypten enligt mig."
SLUT CITAT .
Angående maten på all incl.hotell så är det ej att rek.! Från mig allafall just detta att man får oftast icke tunisisk mat!
Maten på all incl.är oftast turist anpassad och då smälter ej det tn.kökets mat in där riktigt för att den är ej vad turisterna "vill ha"utan det är oftast i tron att turisterna vill ha den mat som de e vana vid , därav i det här fallet tysk mat.
Vill man ha det tn.kökets mat så är det att rek.att man äter på en restaurag där man ser att tunisier själva äter inte dessa turistanpassade restauranger.
Det är min åsikt om det hela o jag rek.alltid att skippa all incl.på hotellen just för maten skull+ att magsjukan är nog större risk att få på de hotell med all incl.då den legat framme ett x.antal timmar vilket det ej är i det restauranger där maten tillagas direkt varav färsk mat.
Sen e ju inte "vanemat"ngt.man vill ha på semestern eller sin vistelse - inte jag allafall
Och i längden tror jag att man kommer undan billigare då man handlar mat på plats-om man tar sig till ställen som inte är turistanpassade

så det är mitt tips till den som funderar på "all incl." men sen kan många tycka det är bekvämt att ha allt detta på ett ställe men då kan de va så att man får kanske inte den tunisiska maten...så det är upp till var o en vad man väljer