Håller med El Menchia,det verkar inte vara mer än en flyktig kontakt..
Jepp sen har vi en av dem som är gift med en tunisier sen ett x.antal år sen..(känns som 100 hehe) För oss var det en lång historia-träffade han via min senare chef första gången då jag satte min fot i Tn.för ett x.antal år sen,efter ett par vändor dit åkte jag ned o skaffade jobb där av mestadels privata skäl,han jobbade på samma ställe då så på det sättet lärde vi känna varann en mkt.lång tid innan...
men blev ej ett par förrän ca 5år senare,de va skönt att man kände varann en bra tid innantycker jag o de va inte ett direkt pang på röbetan grej.Så det var bra-men men man känner aldrig ngn utan o innan nånsin...
Sedan till din story...
Men o andra sidan är det oftast där det börjar med flyktiga kontakter för att kunna i framtiden bli ngt.mer...
Att ni ändå haft en kontakt o snackat lite är en början till ngt-bra eller dåligt-man vet ej förrän man har sett vad det går för...så varför inte prova o se,åk dit ner igen o se om det är något på riktigt mellan er om det håller i sig då vardagen kommer krypande inpå-det är ju något helt annat att vara tillsammans o leva ihop än några flyktiga träffar...
Man vet aldrig hur det är-en del menar allvar-en del inte utan bara ser sin"biljett"till europa-tyvärr..många har de tankarna att de gör allt o tar "vem som helst"för att komma ut ur landet...sen en grej fundera jag på,är det STOR ålderskillnad mellan er?för DÅ Kan det vara en "europagrej"om de superstor skillnad på åldern-men som jag sagt tidigare-de inte alltid ändå de behöver vara så-för visst kan man vara äldre o älska en yngre eller tvärtom...
men som sagt alla e inte så..de svårt att spå i framtiden
I Tn.är det lite så att har man träffat en kille,snackat med han,kysst han(som du gjorde sist då ni skulle hem igen)så betyder det lite att man är ett par i Tn.för de har ej riktigt samma syn på killkompisar som vi -i Sv.kan du ha killkompisar(vänner)o vara ute med dem,umgås,fika osv.utan att det är ngt.mer men i Tn.ses detta som tjej/kille förhållande då de ej har riktigt samma kultur som vi...
Så han ser det nog säkerligen som att ni är ihop nu

allafall att ni hade en flirt ihop o han vill uppenbart ngt.mer
Tycker du ska ge ett försök till att se hur det hela löper..kanske ni får ena riktiga "nice dancemoves"på dansgolvetfast i "livsdansen"