Lätt hänt att blanda ihop folk hihi !!
Att vara i Sousse/Tn.under vintern är helt annorlunda än högsäsongen.
Ett annat tempo på stan i sig kommer ni att upptäcka att det är och en del uteställen osv.har stängt under vintertid i Sousse.Känns som hela stan sover skön känsla faktist o man ser ej så mkt.flyg som kommer farandes som man kan se under sommartid...
Men de flesta affärer har öppet,som supermarkets,rest.monoprix osv.
Sedan har man vädret som är så varierande just under vintertid.Ibland kan de vara störtregn o skyar i backen o vissa dagar kan de vara relativt fint väder.Dock kommer man allafall iväg från den sv.vintern vilket är underbart

En jul (okt.april sen april igen eter ett uppehåll på 1 v.)var jag i Tn.o de var rätt skönt att ringa till de i sv.o önska gog jul,sen ut på stranden igen,Denna fag var det 22 grader så rätt ok väder

Men vädret kan variera krafitigt denna årstid..så glöm ej at packa med er tjockare jacka,varma tröjor,långbyxor o paraply !!O bättre skor så ni ej går i lågskor då de kan avra riktiga skyfall o hålla på hälla hela dagen o brunnar svämmar över då de ej klarar av att leda ner allt vatten ..
Kvällstid gick jag alltid med en tjockare jacka på mig då det var riktigt kallt i Tn.mått .
Önskar er en riktigt trevlig resa o upplevelse i Tn. !!!