Citat:
Ursprungligen postat av Gäst peter
Till ajne....angående min å lottas krogrunda me reseledarna...de va enslump att vi mötte dom..de va en slump att vi hamsna me dom..allt handlad eom att ja å lotta e så trevliga å öppna...vi hörde 2 tjejer sjunga gyllene tider..jag sjöng me..då bjöd de me oss till sitt bord....vi snacka å drack..sen gick vi ut å mötte dandra..å de va ingen guidning överhuvudtaget...
kolla va reseladrana skrev här på forumet istället...
|
Egentligen e detta ej ett forum för detta men ville ändå svara på denna tråd då de ändå var jag som skrev lite "vid sidan av" vad det gällde egentligen ...
De klart de var en slump denna gång : )
JAg menar inte klanka ner på ngn MEN generellt så har chaterbolagen avtal med en del rest/pubar/barer etc.etc. då de får billigare priser(även med vip.kortet) även en slags bonus då lönen ej är så mkt.att hurra för i Tn. MEn i Tn.mått e den ju ok.
Och i de avtal finns även sk.pubrundor inkl.så att reseledarna får sin lilla del i de hela
TACK o lov ingår det ej guidning i dessa kvällar uta de e ju till för att festa,dricka o ha kul eller ?Det var ej så jag menade att de ingår guidning utan bara ta med sig gäster till ett visst / a ställen för att festa en kväll.
Det jag menade i tidigare inlägg e at jag har sett tidigare ngn gång några guider (inte på en o samma gång nu)som ej varit nyktra ännu då de var dags o börja jobbet.
O de ju inte så happy,inte mig emot alla gör som man vill men inte så hiomla bra reklam för chaterbolaget de jobbade för då.
Menar dessa avtal finns typ på Mallorca hos arrangörerna så varför skulle de vara ngr.som helst konstigheter med att de fanns i TN.oxå ?
Vet allafall 3 bolag i Tn.som har dessa avtal

Men ALLTID behöver det ej vara så dvs.alla kvällar o denna kväll var en av dessa kvällar ni var ut

Sen ber jag för min del om ursäkt att denna tråd spårat ur lite för de var inte min mening alls!
Och det har ju inte en privatperson som vill se inf.om Tn.med att göra om olika slags avtal mm.utan då får man vända sig till andra ställen så jag ber om ursäkt för mina vägnar allafall!!
Då de var jag som började skriva kring detta med avtal osv...
SORRY!!!
Allafall kul o läsa ert inlägg om era upplevelser i Tn.och att ni trivdes!!
För det är ett land jag alltid älskat o kommer att återvända till i alla mina år