De lät som en underbar resa ni har haft till Tn.

De klart man längtar dit igen men som sagt tn.kan ej passa alla!
Skönt att det gick bra med er dotter,var nog helt säker på att de skulle ej vara ngr.problem med henne alls så de skönt att allt gick kanon

Precis som vi har vi oxå haft övrvikt många ggr.tillbaka och har nog aldrig betalat för den hihi..beror nog lite på vad de e för människor som jobbar vid tillfället + hur fullt flighten är..
Men som jag läst här på forumet så ska man aldrig vara hel för säker på det o ta det för givet!
Detta du skriver om stränder är ju helt sant att de inhemska har även rätt till sin strand då de faktist är från landet!
MEN på vissa stränder har de typ säkerhetsvakter som ser till att inga inhemska får vara på dem för att ej störa turisterna.
Vilket jag kan tycka är både för/nackdelar med då tex.att de inhemska (mestadels grabbar,försäljare mm.)kan vara en aningen påträngande och fördelar är ju tex. att man ser ett "tunisikt liv" på nära håll,dvs.man ser hur de lever och umgås oftast hela familjer på ett annat sätt än i Sv.Speciellt då alla har semester i Tn.skolor lediga osv.
MEn de är ju som sagt både för/nackdelar med allt.
Mig är det inte emot att det finns tunisier som utnyttjar sin egen strand de är oftast "bossarna"som bestämmer huruvida de ska vara på dennes strand som den hyrt.
ELLER så har de fått order från högre ort tex.hotellet de hyr stranden av att de ska vara fritt från tunisier.