ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-07-21, 15:52

Meja

Medlem
Meja är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 0

Smile Internet café på Djerba?
Imorgon bär det av till Djerba. Något jag kom att tänka på är om det finns ett internet café på Djerba? Var ligger det i så fall? Eller om det finns något hotell där allmänheten får gå in och använda datorerna (självklart mot betalning).
Svara med citat

Gammal 2008-07-21, 22:12

Panika

Medlem
Panika är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Rykte: 5

Standard
Vet inte om det finns på Sun Club, men på Abir finns en dator man kan använda. Helt säkert i Houmt Souk också. Såg nu i häftet du får vid ankomst att det finns flera, fråga efter Publinet.

Och du:

Nu när jag kollade dina inlägg, såg jag att du ska bo på Sun Club.
- Det var dit jag betalade för förra veckan också - så SNÄLLA!!!!! - Jag vill ha en FULL redogörelse när du kommer hem =)

Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle boka AI - men, men - livet är fullt av överraskningar...Vi åker 9 September.

TREVLIG RESA!!!
Senast redigerad av Panika den 2008-07-21 klockan 22:23.
Svara med citat

Gammal 2008-07-21, 23:32

Meja

Medlem
Meja är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 0

Talking
Citat:
Ursprungligen postat av Panika Visa inlägg

Vet inte om det finns på Sun Club, men på Abir finns en dator man kan använda. Helt säkert i Houmt Souk också. Såg nu i häftet du får vid ankomst att det finns flera, fråga efter Publinet.

Och du:

Nu när jag kollade dina inlägg, såg jag att du ska bo på Sun Club.
- Det var dit jag betalade för förra veckan också - så SNÄLLA!!!!! - Jag vill ha en FULL redogörelse när du kommer hem =)

Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle boka AI - men, men - livet är fullt av överraskningar...Vi åker 9 September.

TREVLIG RESA!!!
I annat fall kan vi fråga på Apollo. Så vi hittar säkert någon dator vi kan använda. Inte så viktigt men kan vara ett alternativ till att hålla kontakten med dom här hemma.

Jag lovar att höra av mig när vi kommer hem med redogörelse om hotellet m.m
Håll tummarna att resan går bra och att vi får kul där nere.
Svara med citat

Gammal 2008-07-22, 00:09

Panika

Medlem
Panika är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Rykte: 5

Thumbs up
Kul kan jag omöjligen garantera, men varmt, skönt med fantastisk strand och tillhörande hav är garanterat!
Och förhoppningsvis god mat - om inte annat på vissa av restaurangerna runtomkring
- Hoppas innerligt att maten på hotellet är bra...Och innefattar AI strandbaren?...Hm...
Studera noga - Jag kommer att hålla ingående förhör med dig när du kommer hem...

NJUT! SOLA! RELAXA!

...och för allt i världen: Köp under några omständigheter inte frukt på stranden - det är garanterat billigare att ta taxi till fruktstånden...

Ni kommer säkert att få det jättebra!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8