"Gäst" Tn.är på väg att bli ett turistexploaterat land men ligger på hästlängder bakom tex.Mallorca. Om ma ska se på siffror så har turismen i Tn.minskat de senaste åren och har en tillväxt på bara ca5% MEDANS Mallorca tex.(som vi tagit som ett ex.)har ökat med ca 32% så skillnaden är stor.
Tn.hade mer besökare för ngr.år sedan medans Malloca har en jämn ström med turism året runt.
Men Tn.har så mycket kvar av det"egna"Tn.så jag hoppas att det inte blir allt för explaterat för då försvinner det genuina i Tn.vilket man ej finner på Mallorca och andra ställen på jorden som har tex.sv.menyer(vilket jag sett på ngt.enstaka ställe i Tn.)mm som jag tycker är tråkigt!
För då å kan man lika gärna stanna kvar i Sv.är min mening i det hela om man är ute efter det bekväma som man e van vid i Sv.så glöm Tn.

Sen betyder ju souk inte speciellt kamelmarknad,utan marknad...
Och denna kommer från lång tid tillbaka i Tn.så det är en gamal tradition man har som lever kvar i Tn.visserligen har den nu byggts ut o blivit större men har anor från det gamla Tn. vilket är bra tycker jag!
Nu kan inte jag tala för alla utan bara uttrycker min åsikt om hur jag + säkert många till har ang.Tn.att det ej blir för mkt.turism,utan att man behåller det gamla Tn.