ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-02-15, 12:30

Linnsan

Question Tjejerna till Sousse!
Hejsan hejsan!

Jag och fyra tjejkompisar funderar på att åka till Sousse i slutet av Augusti.

Man hör och läser olika om det här stället överallt, om vi vill kunna sola och bada lugnt och skönt men ändå kunna gå ut och festa på kvällen, passar Sousse då eller är vi helt fel ute?

Skulle vara jättetrevligt med lite svar från någon här som varit där, vi är alla mellan 21 och 23 och vill ha lite skoj utan barn och karlar en vecka, dom lämnar vi hemma

Linn
Svara med citat

Gammal 2008-02-15, 13:09

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Jag gillar verkligen Sousse!!!! Jag har inte direkt varit på några uteställen under min tid där, förutom en gång i höstas när jag och min pojkvän åkte från Sfax till Sousse och stannade där över natten. Vi var på Living och det var trevligt!

Jag tycker att Sousse är perfekt! Bra bad, lugnt och skönt, samtidigt som det är en ganska stor stad som erbjuder mycket shopping och god mat.

Finns flera uteställen också såklart, men jag har bara varit på Living.

Kram, Sofia

Gammal 2008-02-16, 11:56

cappicio

Globetrotter
cappicio är inte uppkopplad
cappicios avatar

Reg.datum: jun 2007

Rykte: 0

Standard
bora bora är väl den största klubben i sousse om jag inte minns fel tror att det finns en hemsida på den klubben oxå. tar in en masssa dj från ibitza o liknande

Gammal 2008-02-16, 12:20

Gäst

Standard
Sousse tror jag är en bra val för er att åka till: )
Finns en hel del uteställen där och Bora Bora,ett större ställe likaså de med lite mer klubbkänsla,mindre ställen.
Sen på de större hotellen pubar och discon så ställen finns det gott om: )
Bad och sol kommer ni också få likaså shopping finns billigt !!
Ha en riktgt bra semester nu hoppas ni kommer att trivas i Sousse : ))

En liten petitess ...
Och vill ni inte ha kontakt med de tunisiska männen vilket ni kommer garanterat få! Då ni åker tjejgäng med karlar hemma,så ignorera dem bara,de kommer säkert visslas och halloas och sägas att de jobbar på de hotell ni bor på..en del..
De i sitt första steg säger ett hotellnamn för att sedan få en kontakt med er,ni säger nej,inte de hotellet,kanske ni säger vilket ni bor på då kommer det,"ah,i work there,mayby i can show you sosuue osv..."
Ett fult knep de kör,men allt för att fånga uppmärksamhet...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8