ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-08-15, 08:48

Standard Sista minuten!!!
Hej....
Har någon varit till Tunisien på en sista minuten nu i juli eller augusti?
Ska åka med min man och 17 åriga dotter nu den 24, undrar vad det var för hotell ni isåfall hamnade på? Vi var även där i juni och hamnade då på hotell Kaiser och jag blev inte besviken, men som sagt så är det ju en sista minuten så man vill ju veta vart folk har hamnat i sommar!
Tack på förhand...
Svara med citat

Gammal 2007-08-16, 13:17

HelenaMarica

Standard Sista minuten
Just hemkommen sen en vecka tillbaka från en sista minuten resa till Tunisien med Detur. Vi hamnade på det lite sunkiga hotellet Cleopatra som ligger mellan Sousse centrum o Porto el Kantaoui. Det var inte så jätte städat på rummen och trafiken kunde vara lite störande utanför. Men vi hade bara 5 minuter till stranden.... och om ni skulle komma till det hotellet välj inte hotellets egen strand... välj istället Sinbads.. Toaletterna mycket fräschare...

Men men man kan ju inte räkna med att det är samma standard som i Sverige... dessutom är det ju billigare!

Men jag måste rekomendera en restaurang... O´connor´s.. Helt underbart god mat! Ligger bara ett stenkast från hotell Cleopatra mot Sousse centrum!

Hoppas att ni får en trevlig resa!

// Helena
Svara med citat

Gammal 2007-08-17, 08:11

Standard
Tips om du bor i södra Sverige och ska flyga från Köpenhamn:
En sista minuten-resa med Apollo är dyrare hos svenska Apollo än att boka med hotell INKL. tranfer, mat på planet OCH Halvpension...
Köpte förra veckan...de har en massa rabatter från Dk...
Ha det så roligt
Svara med citat

Gammal 2007-08-17, 16:08

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

Tips om du bor i södra Sverige och ska flyga från Köpenhamn:
En sista minuten-resa med Apollo är dyrare hos svenska Apollo än att boka med hotell INKL. tranfer, mat på planet OCH Halvpension...
Köpte förra veckan...de har en massa rabatter från Dk...
Ha det så roligt
Alltså - jag missade visst det viktigaste: Det kostade mig 4200 Skr, omvandlat med Forex kurs, att åka till Djerba, två veckor, Hotell Abir, inkl. transfer, mat på planet samt halvpension.

På DANSKA Apollo. www.apollorejser.dk

Alltså. Bor du i Skåne - boka på nätet hos danskarna, så blir det billigare än att köpa sista minuten hos svenska Apollo...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8