ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-08-01, 23:30

Standard vill gärna få svar
--------------------------------------------------------------------------------

" Angelica skrev:
hehe aa de får man ta, jag tycker att allt är super bra på hotelet som sagt så är de ju ett kanon poolområde och stranden är super fin..Såg inte så mycket av sousse, va där med en tjejkompis så de va ju omöjligt att gå ut, va ute 2 gånger tror jag, men vi háde de bra ändå, finns ju disco och allt på hotellet..

Trevlig Resa...

Mvh:Angelica "

Hej!!!
Undrar bara varför det var omöjligt att gå ut för du var med en tjejkompis? jag ska också dit med tjej kompisar så blir lite orolig för jag vill inte sitta på hotellet!!
Svara med citat

Gammal 2007-08-02, 00:50

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Det var inte jag som skrev det, och jag vet inte varför hon tycker så, men ,jag tycker inte att du behöver vara orolig! Visst, tunisiska män visar uppskattning genom visslingar och glada tillrop. Men det gör dem med alla! Vill man inte ha kontakt ,så undviker man ögonkontakt och leenden.

I Tunisien så kan man känna sig trygg tycker jag! Men självklart så undviker man väl mörka gränder och bakgator!

Gammal 2007-08-04, 09:47

gästen...

Standard
Läste erat inlägg och undrar ...
Det var inte jag som skrev detta att man ej kan gå ut då man är 2 tjejer ..

Visslingar,blinkningar,tsssss-ande (killar kan låta så efter tjejer , och då ALLA slags tjejer/damer/korta/tjocka , alla modeller av dem )mm.
Och i värsta fall då man gjort allt det där med undvikande av ögonkontakt , leende mm, och detta ej hjälpt .VISSA är VÄLDIGT påfrestande :x
Så kan man säga några mindre vackra valda ord :wink:

Men ni behöver ej oroa er alls !!
Känner mig säkrare i Tunisien kvällstid / nattetid än i Sv.
I Sv.tar jag aldrig bakgator,gränder osv.men i Tunisien gör jag det :wink:
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8