ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-07-21, 04:18

Imme

Standard Ospec med Apollo till Djerba?
Hej på er.

Jag och min fru har just bokat en ospec. resan utan dush och wc med Apollo till Djerba. Åker 7/Aug och är där i 2 veckor. Är lite orolig över vart vi hamnar och om det verkligen inte finns tillgång till dusch/wc. Har aldrig åkt med Apollo eller ospec. Är det nån som vet nåt och kan upplysa oroliga mig? Hur är hotellen och vad är chansen att man hamnar i ett tjaskigt hotel med Apollo i just Djerba? Har hört att man kan garanetera dush/wc...men har inte riktigt förstått hur man gör. Ringer man Apollo?

Är tacksam för all upplysning. Trevlig Sommar på er.

mvh/ Imme
Svara med citat

Gammal 2007-07-21, 07:42

Standard
Vi var i Djerba i fjol. De som åkte ospecat hamnade på ett hotell utanför ordinarie program. Dock var de vi pratade med nöjda med hotellet. Det var dusch samt AC på rummet. Susanne
Svara med citat

Gammal 2007-07-21, 08:27

Micke

Administrator
Micke är inte uppkopplad
Mickes avatar

Reg.datum: nov 2005

Rykte: 10

Standard
Ospecificerat är ospecificerat. Charterbolagen har mycket bra information på sina sidor vad detta innebär. Man kan hamna på allt mellan 1 och 5 stjärnor, med & utan dusch, i stan eller utanför... Det går inte förutsäga, oavsett om man åker till thailand, tunisen eller bulgarien.
Svara med citat

Gammal 2007-07-21, 19:23

Standard Re: Ospec med Apollo till Djerba?
Citat:
Ursprungligen postat av Imme

Hej på er.

Jag och min fru har just bokat en ospec. resan utan dush och wc med Apollo till Djerba. Åker 7/Aug och är där i 2 veckor. Är lite orolig över vart vi hamnar och om det verkligen inte finns tillgång till dusch/wc. Har aldrig åkt med Apollo eller ospec. Är det nån som vet nåt och kan upplysa oroliga mig? Hur är hotellen och vad är chansen att man hamnar i ett tjaskigt hotel med Apollo i just Djerba? Har hört att man kan garanetera dush/wc...men har inte riktigt förstått hur man gör. Ringer man Apollo?

Är tacksam för all upplysning. Trevlig Sommar på er.

mvh/ Imme

hej ta inte där det e väldig taskig, ni kan hamma lång ifrån bad
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8