ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-06-27, 12:35

Molin

Standard All inclusive
Skall i början av September till Hammamet med min underbara pojkvän. Vi har bokat ett all inclusive hotell som heter Aziza Beach med havsutsikt. Är det någon som har bott på det. Är stränderna bra i Hammamet? Längtar dit som en galning.
Svara med citat

Gammal 2007-07-19, 16:00

AK

Standard
jag ska oxå till det hotellet fast i oktober.. längtar massor! vi valde oxå havsutsikt. verkar jättemysigt. du får jättegärna skriva här hur ni hade det när du kommer hem. jag är jätteintresserad av det, verkar inte vara det vanligaste hotellet man åker till av inläggen här att dömma.
hoppas ni får en riktigt trevlig resa!
/AK
Svara med citat

Gammal 2007-07-20, 19:47

Standard
Jag har luskat omkring lite på olika reseforum ända sedan vi bokat resan och det verkar överlag vara ett bra hotell. Nackdelen som jag hört är att bussen stannar där sist, så man får nog förbereda sig på att sitta länge på transferbussen. Spelar roll!!! om din engelska är någorlunda bra så kan du googla in på "tripadvisor" där kan du söka på hotellet och hitta recentioner och bilder från tidigare besökare. Man får det nog inte roligare än vad man gör sig. Nedräkningen har börjat!!
Svara med citat

Gammal 2007-07-31, 15:42

lovisa

Standard tunisien
Haha, ska också dit fast i november Vore kul att få veta i förväg hur det är där men verkar som ett toppenhotell faktiskt! Skulle vara kul om ni skrev om det när ni kommit hem...
Svara med citat

Gammal 2007-08-16, 20:30

AK

Standard
hehe! va kul att vi alla ska dit då lite synd att det inte var samtidigt, haha! jag kommer skriva om våran resa när jag kommer hem så får du läsa lite om hur vi hade det, o kanske få lite tips. du får jättegärna skriva här när ni kommer hem i november oxå, så får jag veta vad du tyckte om allt
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8