ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-04-19, 11:26

hultan

Medlem
hultan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard Recidence Diar Lemdina i Hammamet
hej jag är också nyfiken på ett hotell.Vi åker den 3/6 dit.Det är alltid kul att veta lite mer innan man åker.Enligt Apollo katalogen så ska det vara ett 4* hotell. Kramisar Ewa
Svara med citat

Gammal 2007-05-26, 19:52

Standard Re: Recidence Diar Lemdina i Hammamet
Citat:
Ursprungligen postat av hultan

hej jag är också nyfiken på ett hotell.Vi åker den 3/6 dit.Det är alltid kul att veta lite mer innan man åker.Enligt Apollo katalogen så ska det vara ett 4* hotell. Kramisar Ewa
Vi ska också bo där . Någon vänlig själ måste väl ändå ha bott på hotellet snälla svara kramisar
Svara med citat

Gammal 2007-05-26, 19:56

Standard Re: Recidence Diar Lemdina i Hammamet
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous

Citat:
Ursprungligen postat av hultan

Vi ska också bo där . Någon vänlig själ måste väl ändå ha bott på hotellet snälla svara kramisar
Märkligt jag och gubbben och våra två barnbarn tonåringar redan åker på söndag 3 juni vi skulle också vilja veta lite om hotellet
Svara med citat

Gammal 2007-05-26, 21:48

vera

Standard
Ingen som är orolig för strejken? Eller flyger inte ni med SAS chater. Vi åker också 3 juni.
De som skulle åka imorgon vet jag inte hur det blev med men en kille visste inte igår kväll hur det blev. Men det kanske inte är någon risk att resan blir inställd när det ändå är en vecka kvar!
Svara med citat

Gammal 2008-01-09, 12:32

p4ddy

Nykomling
p4ddy är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Rykte: 0

Standard Hotell Recidence Diar Lemdina
Vi är ett sällskap som ska åka till Tunisien i september. Vi väljer mellan Hotell Recidence Diar Lemdina och Hotell Nesrine i Hammamet . Vi skulle verkligen bli glada om någon som varit där ville skriva lite om hotellet/n.
På Recidence Diar Lemdina finns en privat strand, t ex... hur är standarden på den?
Har ni varit nöjda med er semester på hotellet/n?

Ja, ja... allt ni känner som kan vara viktigt att veta för oss.
-----
Tack på förhand
p4ddy
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8