ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-04-06, 12:37

jens

Standard Väder i juni?
Hejsan! Har bokat en resa till Hammamet i början av Juni och undrar hur varmt är det då? 8)
Svara med citat

Gammal 2007-04-06, 14:25

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Det kommer säkert att vara jättevarmt då! Det har varit en onormalt mild vinter och redan i februari så var det väldigt varmt då och då. Jag åker om några dagar och har haft lite svårt att få veta hur vädret är... men det verkar som att det är ganska varmt där iaf - oftast.

Jag var i Hammamet 2-16 juni 2004 och vi hade varmt och skönt! Vattnet var inte så jättevarmt, men det berodde på att våren och sommaren kom sent det året. I år bör alltså även havet vara helt okej! Vi hade mellan 25-30 och jag tror att ni kan räkna med lite varmare väder än så.

Gammal 2007-04-06, 15:30

Linda......

Standard
Kom hem från Hammamet i Onsdags. Vädret var en besvikelse. 13-14 grader gick inte att bada en enda dag. Har varit i Tunisien i början på Juni. Då var det runt 19-20 grader fortfarande lite för kallt för mig. Annars ett bra resmål.
Svara med citat

Gammal 2007-04-06, 15:36

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Standard
Vad märkligt! Min kille är där nere sen i februari, och enligt honom så har dom haft varmt nu, men vissa dagar lite kallare.

Omkring 20 grader där nu i alla fall... http://weather.yahoo.com/forecast/TSXX0009_c.html

Gammal 2007-04-20, 10:45

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Standard
Okej, nu har jag också kommit hem från Tunisien. Var i Sfax 11-18 april. Visst, vädret ÄR varmt för årstiden, men jag tyckte inte att det var VARMT! Jag hade min ullkappa med mig och var väldigt glad för det. Solen värmde och då gick jag i kortärmat, men i skuggan så åkte jackan på igen. Regn och blåst flera dagar, en riktigt varm dag, men jag hade inte en tanke på att bada eller ligga på nån strand.

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8