ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2007-02-17, 18:12

Gäst

Standard Sousse
Hej
Jag undrar om någon vet något om läget under vattnet i tunisien ? Gillar att snorkla och har beställt resa dit juni 07. Åker i från skavsta Nyköping.
Svara med citat

Gammal 2007-02-18, 13:00

Monica

Standard
Jag vet inget om vattnet, men jag och min flickvän ska oxå åka dit i juni 07, den 13... Vilket hotell ska du bo på? Vi ska förmodligen bo på Abou Nawas Nejma.
Svara med citat

Gammal 2007-02-18, 13:47

isolde

Nykomling
isolde är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard
Hej! Vi ska i aug åka till samma lägenhetshotell. Så det skulle va jätte trevligt om du kunde ge en liten resumé. 8)

Ha det så härligt. Jag, vi, längtar massor redan.
Svara med citat

Gammal 2007-02-19, 19:26

Monica

Standard
det kan jag absolut göra =)
Svara med citat

Gammal 2007-02-27, 00:24

isolde

Nykomling
isolde är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: jan 2007

Rykte: 0

Standard Re: Sousse
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst

Hej
Jag undrar om någon vet något om läget under vattnet i tunisien ? Gillar att snorkla och har beställt resa dit juni 07. Åker i från skavsta Nyköping.
Ja hur är det egentligen med sikten under vattnet? Snorklade en hel del när vi var i Thailand och gör gärna om det igen. Nåt ställe, nån speciell strand som rekomenderas? Är det vanligt att folk snorklar? Finns det utrustning att hyra och så tro...?
Svara med citat

Gammal 2007-03-01, 19:38

Standard Re: Sousse
[quote="Gäst"]Hej
Vi ska bo på hotell blue star royal salem beach den 20e
Svara med citat

Gammal 2007-03-02, 09:15

Standard
är rätt dött under vattnet, var ute och snorkla en del när jag var där förra sommaren. Man såg väll mest lite små fisk och så. Tycker faktisk att den svenska västkusten är mer intressant. Fast det är ju skönt och varmt i vattnet istället
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8