ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2006-08-21, 22:41

Proffesorn

Standard Tunsien på Onsdag den 23 Aug..
Nu är det inte långt kvar!!!

Blev Sosse på Marhaba Beech(hur det nu stavas).. Tänkte höra om det är några andra som har tänkt att åka ner nu den 23?
Sedan också vad är det man kan shoppa där nere egentligen, jag tycker alltid det är roligt att shoppa pirat kläder, skor etc etc.. Någon som vet bra ställen för detta?

Hoppas det är några andra Svenskar man ser där nere i veckan hade hallon!
Svara med citat

Gammal 2006-08-22, 14:08

tunisien

Standard
Hej det finns många skoaffärer men det är väldigt pråliga skor fullt med pärlor och sånt. Men vill du hitta många olika saker så åk till port el kanroui det kostar mellan 3-7 dinarer. det finns en restaurang som heter el gondole eller nått sånt och där finns det en meny på svenska. Helt okej mat.Ha det hallon
Svara med citat

Gammal 2006-08-22, 20:02

nina

Standard 25 augusti
vi åker den 25 aug, men ospec så jag vet inte vart vi hamnar...men i tunisien iallafall
Svara med citat

Gammal 2006-08-30, 21:25

Sofia

Moderator
Sofia är inte uppkopplad
Sofias avatar

Reg.datum: feb 2006

Rykte: 7

Standard
Jag håller inte med om att skorna är pråliga! Jag har köpt massor av supersnygga skor i Tunisien! De skor jag såg där i höstas fanns i butiker här i Sverige i våras. Ja, inte exakt samma, men samma stil.

Det finns inte piratkopierade kläder att tala om, men skor finns i mängd! Min favoritaffär är Iris Shoes o även Bata som ligger tvärs över gatan från Iris...

Gammal 2006-09-01, 08:35

Kicki ej inloggad

Standard
Daly mittemot Magasin General inne i Sousse har också bra sko-utbud....
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8