Hemkommen från Djerba idag! Har varit där i en vecka med massor av sol och bad! Har rest en hel del och måste säga att Tunisien är ett av toppställerna jag äkt till, iallafall vad gäller sol och bad. Är mna ute efter mer party så vet jag inte om Djerba är drömresemålet. Tunisien är ett muslimsk land vilket innebär att Tunisierna inte gärna dricker alkohol...och detta medför att det inte finns så mycket av den varan i detta land heller. Däremot har du mat i mängder...MEN var uppmärksam på att de inte är ssammar bakterieflora i Tunisien som vi har här hemma. Det fick vårt sällskap bekräftat under vår vecka...alla 5 åkte på kraftig diarre. Ångrar att jag inte tog det där magvaccinet innan jjga åkte! Kan jag varmt rekomendera att ni gör innan ni åker!!! Inte kul att springa på toa hela tiden...om man nu hinner till den!

Priserna i landet är billiga. Vi hade all in på vårt hotell, men käkade ute vilket var väldigt billigt. 13 svenska kronor för dricka och pizza till 5 vuxna! Som hittat! Shopping finns det, speciellt om man som mig gillar skor..Gäller att man vågar ta ner priserna..kom med skambud de går ofta med på dessa! Jag fick tex ner en klocka från 285 ginar till ca 30..så var inte rädd för att ta i!
Nää, nu måste jag gå på toan igen, men hoppas att du får en ttrevlig semseter vilket jag tror att du får i detta härliga land! Men glöm inte nått bra för magen!