ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-16, 20:00

matsh

Nykomling
matsh är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2011

Rykte: 0

Smile Prag 20/9
Hej! Vilket hotell ska man välja i Prag? Har dålig ork att gå pga pågående b-handling av lungcancer men vill se mig omkring. Vill ha bra frukost,(contenital), rökfritt, gärna äldre hotell med bra standard. Nära stans sevärdheter. Museumer, lungna pubar, resturanger osv.
Jättetacksam för förslag
Svara med citat

Gammal 2011-09-03, 12:26

desires

Globetrotter
desires är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009

Rykte: 3

Standard Prag - hotellförslag
Hej!
Roligt att du ska till Prag, det är en jättemysig och avslappnad stad tycker jag!

Hotellet vi bodde på vill jag INTE rekommendera, vi fick det enda bra rummet där (efter tjat) o det ligger heller inte så centralt som du behöver bo.

Istället vill jag rekommendera dig detta hotell som heter Best Western Meteor Plaza, där bodde min syster o svåger i våras o tyckte det var jättebra! Hotellets läge var centralt, frukosten var bra (både litet småvarmt, kaffebröd och det vanliga) det var inga lyxrum, men helt OK och väldigt hjälpsam personal. Hotellet har fått betyg 8,1 på booking.com

Om du vill läsa vad jag skrivit om Prag på min reseblogg kan du kolla här
desires Hoppas du får en underbar vistelse där!
Senast redigerad av desires den 2011-09-03 klockan 12:30.
Svara med citat

Gammal 2011-09-04, 16:43

My Travel

Nykomling
My Travel är inte uppkopplad

Standard Hotell Roma
Vi har inte varit i Prag tidigare men ser fram emot att få åka dit eftersom vi hört så mycket positivt : )

Det hotell vi har bokat heter Roma och det ligger centralt. Det är cirka 500 meter ifrån Karlsbron och det finns även en spårvagnshållplats precis utanför hotellet. På booking.com får hotellet 8,6 i betyg.
Svara med citat

Gammal 2011-09-29, 07:00

My Travel

Nykomling
My Travel är inte uppkopplad

Standard Prag
Har nu tillbringat fyra dagar i Prag och bott på hotell Roma. Hotellet höll hög standard. Rummet var stort och fint inrett. Trevlig personal och mycket bra frukostbufé.

Prag är en mycket vacker stad och de flesta sevärdheterna finns inom gångavstånd. Kan verkligen rekommendera staden som resmål, bra mat och relativt billigt. Om man undviker centrum så kan man äta riktigt billigt. Vi åt en tvårättersmiddag med dryck två personer för 280 kr!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8