ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-09-21, 20:57

LinaH

Medlem
LinaH är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Rykte: 0

Standard Billigt hotell i Prag?
Hej!
Jag och 3 till tänkte åka till Riga eller till Prag på en weekend.
Hittade billiga flygbilljetter till båda resmålen. Tänkte fråga om det är någon som vet något väldigt billigt hotell i Riga eller Prag.
Väldigt tacksam för svar! =)
Svara med citat

Gammal 2008-09-22, 12:40

Gäst

Standard Hälsningar från Prag!
Hej!

I apologize but I have to continue in english. I am a Finnish woman living in Prague.
I am renting a short term holiday apartments in central Prague.

This could be one option also! Generally (have to say) prices are more affordable for 2 or more persons with these apartments. Low season is starting in th begenning of November and prices will go down.

Please check a following link:
Accommodation in Prague

With kind regards,

Helena
h.m.vatanen@gmail.com
Svara med citat

Gammal 2008-09-23, 23:48

Gäst

Standard Billiga hotell i RIga & Prag
I Riga är hotell Valdemars ett väldigt bra och hyffsat billigt hotell. Kostar ca 350:- / person i dubbelrum. I Prag har du hotell Victoria som ligger bra och har låga priser .. Båda hotellen är 3-stjärniga. Finns också en massa bra hostel. Om du vill boka kan du göra det här Boka hotell i Europa, USA & Thailand på europaweekend.se/bokahotell
Svara med citat

Gammal 2008-09-26, 16:58

piapistage

Nykomling
piapistage är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Rykte: 0

Standard
Hej!

Det beror ju förstås på vilken standard ni vill ha och om du med hotell menar att hostels inte funkar. Men, gör det det har jag stället du vill ha. Nämligen Archies =D kolla in Hostels & Youth Hostels Worldwide - Online Bookings och sök på Archies i Prag, så kommer du rätt. En jättebra sida i övrigt också, rekommenderas starkt!
Iallafall på Archies kan ni bo i dorm för ca 100:- sek per person och natt. I privatrum för typ 250:- person och natt, tror jag.
Tyvärr jobbar inte världens bästa receptionist och människa kvar där längre, men ändå, stälelt är värt att besöka, I promise

//r
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8