ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2012-01-24, 16:21

Wigan

Nykomling
Wigan är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2010

Rykte: 0

Standard Ännu en tråd om Koh Samui....
Hej, nu är mars väntar Thailandsresa nr 4. Har tidigare hållt mig/oss i Krabiområdet (PhiPhi, Koh Lanta, Ao Nang med flera mindre öar).

Vi har bestämt oss för att se något nytt och sneglar på Koh Samui-Koh Phangan-Koh Tao.

Det som slår mig när jag läser om Koh Samui är att det beskrivs som ett paradis (mycket bra), men att det också går att läsa att nästan varje strand finns rätt mycket go go-barer. Har tittat på Chaweng, Lamai, Maenam och Boh-put.

Jag vet att dessa tjejer inte är farliga på något sätt, utan det handlar mer om att jag i mitt jobb arbetar delvis med just prostituerade och att jag vill inte känna att jag är på jobbet när jag är på semester. Är det så mycket som jag uppfattar det eller är det överdrivet?

För övrigt är vi intresserade av fin strand, käka middag på kvällen där de dukar upp bord i sanden och lite små utflykter att göra när myrorna börjar krypa och på så sätt tycker jag Samui och kombinationen Phangan och Tao verkar bra.

Tacksam för svar från er kunniga...
Svara med citat

Gammal 2012-01-24, 20:46

Gäst

Standard
Åk till Koh Samet och sen Koh Chang och strunta i Koh Samui, en totalt överreklamerad ö som är svindyr att både åka till och bo och leva, dessutom inga bra stränder.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8