ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-11-27, 18:50

Gäst

Standard SunWing Resort Kamala
Halloj!
Min sambo och jag samt våra två barn ska tillbringa 3 veckor på sunwing resort i Kamala under jul och nyår...tänkte höra om någon hade lite info om både hotellet samt Kamala=) Kanske en del övriga tips om vad vi kan tänkas göra under vår vistelse. Detta är första gången vi reser till Thailand
Tack på förhand /Fam Johansson
Svara med citat

Gammal 2011-11-27, 20:26

Gäst

Smile Vi bodde på SunPrime, som ligger vägg i vägg med SunWing
Detta var ett underbart ställe att bo på. När stranden med massor av solstolar, fanns många runt poolen med. Det finns ju 4 st. Stranden är underbart långrund och havet är ljuvligt varmt. Det finns strand restauranger. jag kan rekomendera Dengs, cocconut garden som har en hemsida , med se adress. Smile var var bra, men saltade notan ett par gånger. Det överlever man. Strunta i HC andersen som restaurang. Salt och Peppar kan vi rekomendera varmt. Det kostar 100 bath/20 kr att få in en thairätt. Restaurangen på hotellet tar 150 bath. Men allt är ok.. Ett lugnt ställe. Ta bussen in till Patong, där är det helt hysterisk, men roligt att varit där. Åk ut med båtarna. Vi åker tillbaka nästa år i slutet på november.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8