ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-08-07, 22:31

LindaL

Medlem
LindaL är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 4

Standard Inga solstolar??
Har tittat på massor av fina strandbilder på Ao nang och öarna runt omkring där, men inte sett någon solstol någonstans alls..
Jag som har jätteproblem med mina knän.
Någon som har sett det eller vet någon info om detta!
Svara med citat

Gammal 2011-08-09, 07:59

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av LindaL Visa inlägg

Har tittat på massor av fina strandbilder på Ao nang och öarna runt omkring där, men inte sett någon solstol någonstans alls..

Hej. Krabi är ett naturreservat där ingea stilar är välkommna på stränderna. Däremot httar man det ofta runt resortsen. Är man dock på Ao Nang stranden får du stå ut med att vara i sanden om du ska vara på stranden.
Även vattenattraktioner är otillåtna som jetskis. Krabi Guide
Svara med citat

Gammal 2011-08-11, 08:53

Gäst

Standard Inga solstolar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaL Visa inlägg

Var i AO Nang i februari och NEJ där finns inga solstolar alls ute på öarna, inte heller direkt på Ao Nang stranden, men det finns plaststolar som hör till massageställen längst ner till vänster på stranden. Där får man sitta, trångt men ändå. Helst också ta en massage förstås. Men det gjorde vi en dag och det var trevligt. Annars åker man ju ut till andra öar och stränder från Ao Nang, då stranden där inne inte är jättefin. Så det gäller att dina knän håller för att hoppa i och ur longtailbåtarna. Annars får du stanna på resorten vid poolen eller välja ett annat resmål i Thailand. Vi kombinerade veckan med Khao Lak, inte heller där fanns solstolar på stranden, men dock på hotellet som låg precis på stranden så det gick bra ändå. Hoppas Ni får en trevlig resa.
Svara med citat

Gammal 2011-08-13, 21:26

LindaL

Medlem
LindaL är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 4

Standard
Okej tack för svar men jag blev lite ledsen över svaret, vill verkligen åka dit men jag kan ej sitta mig ner på marken utan hjälp hela tiden...
Får kolla vidare då.
Svara med citat

Gammal 2011-08-14, 12:30

Gäst

Standard
Åk till Phuket, villken strand som helst så har de solstolar och parasoller, värt varenda bhat, kostar inte så mycket, c:a 50-75 bhat per dag och person, dessutom fina stränder och en jäkla massa nnat godis.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8