ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-07-05, 20:41

sophie88

Nykomling
sophie88 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Rykte: 0

Standard Koh samui
Är det någon som är på koh samui nu eller har precis varit där som vill berätta lite hur det är på koh samui nuförtiden? Har inte varit där sen 2001, tror jag. Antar att en hel del förändrat?
Svara med citat

Gammal 2011-07-24, 15:20

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av sophie88 Visa inlägg

Är det någon som är på koh samui nu eller har precis varit där som vill berätta lite hur det är på koh samui nuförtiden? Har inte varit där sen 2001, tror jag. Antar att en hel del förändrat?
Hmm, Koh Samui är ju en rätt stor ö om än ganska liten
Vilken del tänker du på. Det har såklart hänt en del på vissa håll lixom på flesta håll i Svrige också på 10 år. Många ställen är sig trots allt ganska lika i känsla.

Specificera lite. Här har du små beachguider för alla stränder på ön om det kan vara till nytta.
Koh Samui
Svara med citat

Gammal 2011-08-02, 08:49

wkstrm

Globetrotter
wkstrm är inte uppkopplad
wkstrms avatar

Reg.datum: jul 2008

Rykte: 4

Standard
Jag var där en snabbis i mars. Lite längre vistelse hade jag 2010.

Chaweng är turistigt som alltid. Mars var ganska bra månad annars att vara där, inga problem att hitta lediga hotel etc.

Äscj, det är turistigt men hyr man sig en moppe så kan man hitta lite avskiljda stränder utan en miljard turister. För övrigt åt jag den bästa maten i Thailand på en liten resturang som låg mellan vägen och stranden någon stans på Koh Samuis östkust. Kommer inte ihåg namnet på "orten" där den fanns tyvärr.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8