ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2011-01-12, 21:31

Patrick G

Standard Boende att undvika om du funderar på Koh Lanta
Hej!

Om ni är på väg till Koh Lanta och funderar över ett bra och prisvärt boende vill jag uppmärksamma er alla att undvika "Lanta New Beach Bungalow" vid New Beach. I prospektet och på webbsidan Lanta New Beach Bungalow - Bungalows Resort Lanta Island Krabi Thailand, ser boendet helt ok ut men väl på plats är det riktigt gräsligt.

Sunkigt, illa skött och underhållet. Vi hade en toalettdörr som var aldeles fransig i botten för den släpade i golvet (dörren var av plast) trasiga fönsterrutor, mögel i sovkuddarna var några av sakerna. Vi stannade bara två nätter och då var vi på plats så litet som möjligt.

Patrick
Stockholm
Svara med citat

Gammal 2011-01-15, 08:49

Gäst

Standard
Oj det lät inte som något lyckat boende, det ska vi undvika. Jag åker ner med min pojkvän i februari och vi har planerat att vara på Koh Lanta 15-20 feb. Någon som kan rekommendera boende? Khlong Dao Beach eller Long Beach, vilken är bäst?

Cecilia
Svara med citat

Gammal 2011-01-18, 16:58

Michii

Nykomling
Michii är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Rykte: 0

Standard
Klong nin beach tycker jag var himla fin. Ligger ca 20-25 min från Saladan (där man kommer in med båten)
Svara med citat

Gammal 2011-01-18, 20:31

Gäst

Standard
Du och din pojkvän ska inte vara på Koh Lanta, har ni inga barn så är det totalt urkass, bara en massa svenska familjer och fullständigt dött i övrigt, nej ta en annan plats för skön och trevlig semester.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8