ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-07-13, 14:20

khao lak

Standard SunFamily Kantary Beach Hotel Villas and Suites, Khao Lak
Hej någon som vet något om detta hotell? Funderar på att boka det men är lite fundersam då det ej är riktiga fotografier på VINGs hemsida

Tack på förhand
Svara med citat

Gammal 2010-07-14, 18:09

Gäst:

Smile
Äntligen så har någon börjat en tråd om detta hotell, jag funderar också på att åka dit en vecka och sedan kombinera med en vecka på sunwing kamala hotellet.

här finns det mer information om hotellet ; Kantary Beach Khao Lak | Kantary Beach Hotel Villas and Suites, Khao Lak
Svara med citat

Gammal 2010-08-03, 14:49

Gäst

Standard
Vi har bokat 2 veckor på detta hotell f.o.m 18 dec.

Varför det inte finns riktiga bilder beror på att hotellet inte är färdigbyggt förren den 15 Nov 2010.

Det jag börjar oroa mig lite för är att det fleste bygg projekt ofta blir försenade.

Varför vi valde december var för att personalen ska få ca en månad på sig att komma in i rutinerna och alla småfel förhoppningsvis är åtgärdade då, men som sagt blir bygget försenat....
Svara med citat

Gammal 2010-09-30, 23:06

Gäst

Standard SunGarden Kantary Beach Villas & Suites
Jag och sambon har bokat detta hotell med!
Vi åker den första veckan i Januari.

Deras egna hemsida ser bra ut och jag tror nog att det öppnas i tid och att allt är tip topp tills vi alla resenärer anländer
Svara med citat

Gammal 2010-12-28, 10:34

Gäst

Standard
Hej

Nu har hotellet öppnat, så jag undrar om det är någon som bott på detta hotell och isåfall vill skriva några rader om det?
Svara med citat

Gammal 2011-02-05, 13:58

Gäst

Thumbs up Vi är här nu
Hej!

Vi är här nu och det är helt underbart. Lugnt och skönt, jättefin strand, jättefina villor och trevlig personal! Kan varmt rekommenderas!

/M&H
Svara med citat

Gammal 2011-02-07, 18:45

Gäst

Smile Bästa stranden
Jodå.. det är ett fint hotell med fina rum och västerländsk design. Hela området känns lite öde och inhägnat, och vid infarten står vakter. Gillar man inte Thailand kan man med fördel stanna inne på området (eller varför inte i Sverige eller någon annanstans), annars finns här en av världens finaste stränder precis utanför, och en handfull riktigt bra och trevliga thailändska restauranger, samt trevlig atmosfär med alldeles lagom många turister från lite olika delar av världen (kanske mest Sverige).. För shopping och eventuellt nattliv får man ta sig ungefär en kvart söderut till "Khao Lak city".

/M
Svara med citat

Gammal 2011-03-03, 23:33

fem troll

Nykomling
fem troll är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2011

Rykte: 0

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Jodå.. det är ett fint hotell med fina rum och västerländsk design. Hela området känns lite öde och inhägnat, och vid infarten står vakter. Gillar man inte Thailand kan man med fördel stanna inne på området (eller varför inte i Sverige eller någon annanstans), annars finns här en av världens finaste stränder precis utanför, och en handfull riktigt bra och trevliga thailändska restauranger, samt trevlig atmosfär med alldeles lagom många turister från lite olika delar av världen (kanske mest Sverige).. För shopping och eventuellt nattliv får man ta sig ungefär en kvart söderut till "Khao Lak city".

/M
denna kvart, är den till fots eller med taxi/tuk-tuk?
Vi har kollat på hotellet men funderade just om det låg för öde?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8