ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-25, 14:59

åsjogr

Nykomling
åsjogr är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Post Uppgift: Thailandsturister
Finns det någon här, som åker årligen till Thailand för att stanna månadsvis åt gången?

Ja? Motivera.
Senast redigerad av åsjogr den 2010-01-26 klockan 09:59.
Svara med citat

Gammal 2010-01-25, 20:02

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av åsjogr Visa inlägg

Hej!

Vi har en uppgift på universitetet som jag gärna skulle vilja höra åsikter om/ eller få något sorts svar på mina frågor/funderingar.

Den är till Er som åker årligen tillbaka till Thailand och tillbringar månader där åt gången.

Varför? Vad får er att åka dit? Jobba som en galning när ni är hemma och sen sticka iväg till Thailand för ett par månader. Vem är det som åker? Vad gör ni där? Ligger bara på beachen? Vad drar er dit?

Jag är väldigt tacksam för svar!

-Åsa
Du går på universitetet och skall göra vad jag antar är en vetenskaplig undersökning? Redan från början har du med antaganden, som "jobba som en galning". Du blandar engelska och svenska i frågan. Du ställer dina frågor huller om buller.

Gör om! Gör rätt!
Svara med citat

Gammal 2010-01-25, 21:14

åsjogr

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Du går på universitetet och skall göra vad jag antar är en vetenskaplig undersökning? Redan från början har du med antaganden, som "jobba som en galning". Du blandar engelska och svenska i frågan. Du ställer dina frågor huller om buller.

Gör om! Gör rätt!
Det är ingen vetenskaplig undersökning. Jag ville bara veta om det fanns någon här som var en sådan som åkte dit årligen i x antal månader.

Bara för att jag går på universitet behöver väl inte det betyda att jag måste använda mig av ett korrekt språk när jag skriver i ett vanligt forum på internet.
Svara med citat

Gammal 2010-01-26, 01:03

Gäst

Standard
Citat:

Det är ingen vetenskaplig undersökning. Jag ville bara veta om det fanns någon här som var en sådan som åkte dit årligen i x antal månader.

Bara för att jag går på universitet behöver väl inte det betyda att jag måste använda mig av ett korrekt språk när jag skriver i ett vanligt forum på internet.
Helt korrekt du behöver inte skriva korrekt, du kan skriva på vilket sätt du vill, ingen tvingar dig till något annat. Däremot är din fråga fortfarande "rörig" och till en viss del oklar.

Du fick en uppgift på skolan, du väljer den lätta vägen och slänger ut en ogenomtänkt fråga på Internet, i hopp om att allt ska lösa sig.

Gör om! Gör rätt!
Svara med citat

Gammal 2010-01-26, 09:54

åsjogr

Nykomling

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Helt korrekt du behöver inte skriva korrekt, du kan skriva på vilket sätt du vill, ingen tvingar dig till något annat. Däremot är din fråga fortfarande "rörig" och till en viss del oklar.

Du fick en uppgift på skolan, du väljer den lätta vägen och slänger ut en ogenomtänkt fråga på Internet, i hopp om att allt ska lösa sig.

Gör om! Gör rätt!

En lat student som blev tipsad om att bli medlem i ett reseforum för att höra andras åsikter, JA.

Det kanske är lika fel av dig att göra antagningar ( "Vetenskaplig undersökning" ) över något som du inte ens vet vad det handlar om.
Svara med citat

Gammal 2010-01-26, 15:09

Gäst

Standard
Citat:

En lat student som blev tipsad om att bli medlem i ett reseforum för att höra andras åsikter, JA.

Det kanske är lika fel av dig att göra antagningar ( "Vetenskaplig undersökning" ) över något som du inte ens vet vad det handlar om.
Din lathet är mer framträdande än din vilja att göra något korrekt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8