ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-11, 19:09

proker

Nykomling
proker är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Rykte: 0

Standard Kamala beach
Hej hallå, vi skall bo på kamala beach inn, är det nån som bott på det hotellet förut??
Vi hoppas det skall bli bra är ett gäng på 6 pers som reser. första gången till thailand.
Svara med citat

Gammal 2010-01-14, 20:00

Nenne

Nykomling
Nenne är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Standard
Vi åker till samma hotell den 26/1 så vi undrar också hur det är....
Svara med citat

Gammal 2010-01-14, 20:56

proker

Nykomling

Standard kamalabeach
Hej vi åker till Thailand och Kamala beach den 20 januari, vi har aldrig varit i Thailand förut,vi är 3 par som reser tillsammans.I mars månad 09 var vi till Venesuela Isla margerita,så nu vill vi prova det här.
Hoppas på ett svar hur det är och om det är något särskilt man ska ta med sig.
Svara med citat

Gammal 2010-02-02, 13:32

Gäst

Standard Kamala
Jag var i Surin Beach som ligger nära Kamala i november. Åkte över till Kamala o tyckte det var helt underbart. Vet inte hur erat hotell ser ut, ska själv åka till Kamala i mars o bo på Print resort, det hotellet åkte jag o kollade ut innan när jag va i surin i november.
Ni kommer säkert få det underbart i Kamala, verkade va ett super-resmål. Gillade dock Surin beach oxå men det var lite väl lugnt. Därför bestämde jag mig för Kalama denna gång. Lite lagom av allt, samt så ligger det nära patong o phuket town om man vill ta sig dit.
Åk dock till Surin stranden nån dag iaf, den är lugn o fin o inte så mkt folk heller.. tar bara 5 min med taxi eller tuk tuk dit från kamala. ta förresten alltid taxi istället för tuk tuk för dom tar exakt samma pris, upptäckte vi i nov!
Svara med citat

Gammal 2010-02-07, 18:18

Gäst

Smile Kamala beach inn
Vi var i Kamala i november -09 och bodde på Kamala beach inn. Fick först ett rum på översta våningen. Det rummet var en katastrof. Fick då byta rum till bottenvåningen med balkong mot kanalen och altan mot trädgård. Det rummet var mycket bra. Rummen på markplan är renoverade efter tsunamin. Dock saknar alla rum garderober. Badrummet är mycket enkelt. Det saknas duschväggar eller duschdraperi och det finns inget badkar. När vår ac på rummet gick sönder var vi i receptionen och anmälde felet och när vi kom tillbaka till rummet var reparatören redan där. Det kallar vi snabb service eftersom det bara tog 2 minuter att gå från receptionen till vårt rum. Personalen är mycket trevlig och mkt noga med städningen på rummet och renhållningen på hotellområdet. Frukosten på hotellet är sparsam. Det saknas yoghurt och flingor som barn kanske vill ha till frukost. vi köpte eget och tog med till frukosten. Trots brister kan vi tänka oss att bo där igen. I övrigt tyckte vi mycket om Kamala. Lagomt stort och många trevliga restauranger.
Svara med citat

Gammal 2010-02-13, 17:40

proker

Nykomling

Standard Kamala Beach
Hej nu har vi varit i Thailand för första gången och bodde på Kamala Beach in.Hotellet var enkelt men jätte bra ,trevlig personal och nära till allting,vi kommer nog tillbaka nästa år igen.
Svara med citat

Gammal 2011-01-25, 10:09

pralan82

Nykomling
pralan82 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Standard Kamala Beach inn!
Här kommer lite dags färsk info om hotell Kamala beach inn i Thailand!
Vi kom hem igår därifrån och måste säga att vi har haft det underbart! Visst hotellet är inte lyxigt men å andra sidan är det bara ett 2+ hotell och har det man behöver med urtrevlig och hjälpsam personal.
Städningen var hur bra som helst, frukosten hade det man kan önska kaffe,te, juice,frukt å grönt, thai mat olika sorter, rostbröd, marmelad, stekt ägg, omelett (med olika innehåll), pannkakor. Poolen var ganska liten med få solstolar men eftersom havet låg ett stenkast därifrån så badade vi bara ett fåtal ggr i poolen. Man får även låna handdukar över dagen men pass på ta dem innan frukost för dem har en smidande åtgång...
Det öppnades en ny "mataffär" nära hotellet samt en bankomat. Jag kommer absolut åka tillbaka!
Svara med citat

Gammal 2011-01-30, 20:07

Gäst

Standard kamala Beach Inn
Bodde på hoteller, har inga större klagemål på den, men personalen där är rätt så dåliga på engelska...
Svara med citat

Gammal 2011-02-15, 09:21

tomasa

Medlem
tomasa är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009

Rykte: 4

Standard kamala beach in
Hejsan , kom från kamala i natt , boddde på beach in , bra hotell tycker jag , bodda på bottenvåningen typ 2 meter från poolen. lite slitet e det men helt klart godkänt, frukosten funkar men e ju inte jättebra, men som nån sagt vill man ha yoggi går de att köpa billigt , stranden e fin , freedom beach var supernice, o surin med , hör gärna av er om ni vil fråga nåt
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8