ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2010-01-11, 09:39

Gäst

Thumbs up pussy pingpongshow
Passa er för att gå på pussy pingpongshow i Bangkok!
Dom drar i dig och erbjuder häftig upplevelse, betala bara 100bth för showen när du beställer en drink. Den drinken blev dyr, 3000bth, eller rättare sagt, dom tömde plånboken hotfullt!!
Ingen rolig upplevelse alls, inte det Thailand vi lärt känna under våra två resor!!
Svara med citat

Gammal 2010-01-16, 01:33

Gäst

Talking
Fick du se Showen???? Du gick ju in av ett syfte. Varför gnäller du, trodde du kanske att det var J-O och Äpplet som skulle köra en pingismatch?
Skyll dig själv snuskgubbe... HAHAhHA
Svara med citat

Gammal 2010-01-17, 11:49

Gäst

Unhappy
Jo du, showen sågs av två nyfikna ungdomar, du kanske inte är så äventyrlig av dig så du gör sånt här, men det gjorde dom och det var riktigt otrevligt, ville bara göra andra uppmärksamma på vad som kan hända!! Jag är alltså ingen gammal snuskgubbe utan en helt vanlig tonårsmamma!! Ursäkta mig.....
Svara med citat

Gammal 2010-03-14, 16:49

Gäst

Standard
Ja man får vara försiktig, till och med för en luttrad vuxen man kan det vara svårt att avböja fler utgifter än vad man är beredd att lägga upp.

Du förväntas köpa åtminstone 1öl eller drink om du går in och tittar på ping pong eller annan typ av underhållning.
Du kan säga nej, artigt men bestämt vilket respekteras.
Två unga grabbar utan större erfarenhet blir lätta offer...en läropeng kanske.?
Svara med citat

Gammal 2010-10-31, 21:56

Gäst

Standard Stackars dig
Tror att du gick upp på andra våningen efter att du blivit ditlockad av skumma typer.

nå nå Råder dig att gå in på en vanlig gogobar.Kostar inget inträde alla och du får ett snyggt fruntimmer för några hundralappar en natt. gå på anständiga gogobareer som finns markerade i varje turistbroschyr.

Är själv gammal gubbe och har haft mycket roligt med unga flickor i thailand!
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 13:27

Gäst

Standard
Varför är du så förvånad och dessutom besviken på Thailand??????

Ni beblandar er i kriminell verksamhet så det va ju bara rätt åt er att ni fick en läxa, om än liten.
Svara med citat

Gammal 2010-11-20, 22:08

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Varför är du så förvånad och dessutom besviken på Thailand??????

Ni beblandar er i kriminell verksamhet så det va ju bara rätt åt er att ni fick en läxa, om än liten.
Hur är det kriminell verksamhet?

Och när är det rätt att någon annan använder hot för att få folk att betala mer än vad som är normalt?

Go-go barer mm är inte något jag gillar men det är inte förbjudet.
Svara med citat

Gammal 2010-11-21, 06:23

Gäst

Standard
Citat:
Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg

Hur är det kriminell verksamhet?

Och när är det rätt att någon annan använder hot för att få folk att betala mer än vad som är normalt?

Go-go barer mm är inte något jag gillar men det är inte förbjudet.
Vet inte om du på allvar tror att pinpong shower och annan nakenhets shower är lagliga??
I så fall är du totalt förd bakom ljuset för det är kriminellt i Thailand.

Har jag skrivit att det är rätt att någon använder hot, dvs rånar folk?
Jag skrev dock at det var rätt åt TS som stöder kriminell verksamhet.

De runt om är "pimps" tjejerna blir inte rika. Men jag gissar att du tillhör de som önskar din dotter det som framtid, kanske arv från din mor?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8