ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2009-05-24, 12:57

Gäst

Standard Cape Sienna, Kamala
Hej!

Har någon varit på Cape Sienna i Kamala nyligen? Har de byggt klart nu? Är det långt att gå när man ska ut och äta? Mina föräldrar är på väg hit i november.
Hälsningar Nenne
Svara med citat

Gammal 2011-09-07, 14:08

Gäst

Exclamation Ett stelt designhotell
Hej, jag och min sambo bodde där 1 vecka nu i augusti. Vi tyckte det som skrivits om hotellet lät bra men efter att ha vart där är vi besvikna. visst är rummen otroligt fina och alla har vacker havsutsikt men det är mer design än funktion. Vi hade mögel bakom vårt handfat och dörren till rummet var så otroligt tunn! Man vaknade bara någon pratade utanför. På frukosten fanns det inte plats för alla så man fick stå och vänta. Sedan är sängarna fullkomligt stenhårda! Det står att de är sköna men de är de inte. Man kan få en extra madrass men då är den i dun. Väldigt märkligt eftersom de skryter om att bara använda "antiallergiska material" Dun blir ju också väldigt platt så sängen blir inte mycket mjukare för det.

Allt är väldigt stramt designat och poolen ligger mitt emellan soldäcket och restaurangen så när man badar får man vara berädd att alla ser en. Jag tycker personligen inte att detta hotell är ett dugg romantiskt, mer för affärsfolk. Det är i sådana fall läget som är vackert men det finns mycket de kunde gjort bättre. Kamala är dessutom väldigt "off" finns kanske 4 restauranger att välja mellan.

Vi tycket däremot mycket om diamond cottage resort i kata, jättemysigt hotell med sköna sängar och bra läge.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8