ReseForum.se - Resor, Backpacking & Charter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg

Gammal 2008-08-11, 13:13

ricaro

Medlem
ricaro är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Rykte: 0

Smile Hua Hin och Cha Am
Jag vet att många människor från Sverige besöka Hua Hin och Cha Am, men det finns inte mycket information här, jag hoppas att jag kan ge några förslag?

Hua Hin stad är nu mycket upptagen, många restauranger och marknader. Det finns ett nytt stort köpcentrum med 4 nivåer, det är nära "Marriott". Det finns många nya hotell i Hua Hin. Stranden område i Khao takiab är mycket populärt. Det finns 2 nya hotell, "Napalai Resort" och "Seahorse Resort", dessa 2 hotell är 10 minuters promenad till stranden.

En liten hotell- "Chomtawan" är mycket billiga i pris, det är 150 meters promenad till stranden. Priset är från THB 1100 för 1 natt för 2 personer. Det finns också sommarhaus / bungalows, "Coral Keys" ca 75 meter till stranden vid Takiab.
Den Wora Bura är på stranden, ca 5 minuter från Hyatt Regency är det här hotellet liknande konstruktion till Sofitel och har lyxiga rum

Det finns också några nya lyxiga hotell, Sheraton, Alisa Villas and Suites, "Baan Laksasubha" Villas nära till Sofitel.
Det nya "Courtyard by Marriott" är nu öppen i Cha Am.
Många besökare känner till "Golden Sands Hotel", är det hotell som nu är "Courtyard by Marriott". De har nya simhallar, nya möbler och inredning i rummen, nya restauranger. Det är ett mycket trevligt hotell vid stranden i Cha Am.
Jag ber om ursäkt för mina kunskaper i språket, men jag försöker hjälpa.

Jag har några bilder på några av de nya hotellen är det möjligt jag kan lägga thre bilder?
Svara med citat

Gammal 2008-08-14, 10:52

Jatsee

Medlem
Jatsee är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Rykte: 0

Standard
Tack för lite uppdaterad info.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

Arkiv - Topp

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC8